Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -   بانک ملی ایران اعلام کرد: دستور قضایی برای احراز ابتدایی مالکیت اموال مکشوفه صاحبان صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  این بانک طی اطلاعیه ای تصریح کرد: پیش از این اموال مکشوفه شامل سکه، ارز و مصنوعات طلا به نیابت از دادسرای رسیدگی کننده و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی تهران توسط کارگروهی متشکل از کارشناسان و خبرگان طلا و جواهر بانک ملی ایران جداسازی، صورت برداری، ارزیابی و پلمب گردید و تحویل خزانه بانک ملی ایران شد که متعاقب آن دستور مرجع محترم قضایی جهت انجام روند احراز مقدماتی مالکیت این اموال، در اسرع وقت آغاز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه تاکید شده است: اقدامات لازم تحت نظارت بازپرس محترم پرونده توسط بانک ملی ایران به منظور اقدامات مقدماتی احراز هویت و تعیین تکلیف اموال و تعلق آن به صاحبان اموال با سرعت، دقت و جدیت در حال انجام است.
بدیهی است که نتایج حاصله و فرایند تشخیص و تحویل توسط دادسرای رسیدگی کننده به اطلاع هر یک از صاحبان اموال خواهد رسید.
بانک ملی ایران در این اطلاعیه از صاحبان اموال مکشوفه درخواست کرده است تا با حفظ آرامش، فرصت تطبیق، تشخیص و تحویل اموال را به کارشناسان و نیز مرجع محترم قضایی اعطا نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران اموال مکشوفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمامی ۳۲ شعبه بانک «ریپابلیک» در نیوجرسی، پنسیلوانیا و نیویورک از روز شنبه یا دوشنبه به عنوان شعبه‌های بانک «فولتون» بازگشایی خواهد شد. قیمت سهام بانک «ریپابلیک»، از کمی بیش از ۲ دلار در ابتدای سال به حدود یک سنت در روز جمعه کاهش یافته است و ارزش بازار آن کمتر از ۲ میلیون دلار شد.

این بانک پنجمین بانک آمریکایی‌ست که ورشکسته می‌شود. سال گذشته ۳ بانک آمریکایی «سیلیکون ولی»، «سیگنیچر» (Signature Bank) در ماه مارس ۲۰۲۳ و «فِرست ریپابلیک» (First Republic Bank) در ماه می‌ورشکست شدند. تعطیلی بانک «سیگنیچر» چند روز بعد از دستور تعطیلی بانک «سیلیکون ولی» اتفاق افتاد. یک هفته پیش از آن هم بانک سیلورگِیت (Silvergate Bank) اعلام کرده بود به طور داوطلبانه بانک خود را منحل می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی