Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نگهبانان امنیتی سیک که به دلیل عدم توجه به قوانین تراشیدن ریش در تورنتو اخراج شده بودند، دوباره استخدام می شوند و غرامت این مدت بیکاری آنها پرداخت می شود.

به گزارش سرویس بین المللی آریا؛سازمان جهانی سیک ماه گذشته به نمایندگی از 100 نگهبان سیک که به آنها گفته شده بود از ماسک N95  استفاده کنند و ریش خود را کامل بزنند، به شهرداری تورنتو شکایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری روز سه شنبه اعلام کرد که به پیمانکاران امنیتی خود دستور داده تا کارمندان سیک اخراج شده را مجددا استخدام کنند و غرامت آنها را بپردازند.

به گزارش کندین پرس، شهرداری در بیانیه ای نوشت: «شهرداری، پیمانکاری را که به آزادی های مذهبی احترام نگذارد، نمی پذیرد».

عذر خواهی شهرداری

همچنین شهرداری از سازمان جهانی سیک به دلیل تاخیر در رسیدگی به این موضوع عذرخواهی کرد.

سازمان جهانی سیک روز سه شنبه اعلام کرد که شهرداری تورنتو به آنها گفته که غرامت این نگهبانان پرداخت خواهد شد و دوباره به سر کار خود باز خواهند گشت.

بالپریت سینگ، مشاور حقوقی این سازمان، در مصاحبه ای گفت: «خوشحالم که شهرداری بالاخره راه حلی کارآمد برای محافظان امنیتی سیک پیدا کرد اما از طرفی ناراحت هستم که چرا این موضوع اینقدر طول کشید.»

سینگ گفت که شهرداری با پیشنهاد این سازمان در استفاده از یک ماسک دیگر زیر ماسک N95 موافقت کرده است، بدین صورت که از یک ماسک پارچه ای یا لاتکس در زیر ماسک N95 استفاده شود.

جان توری، شهردار تورنتو، گفت به شدت معتقد است که هیچ کس نباید به دلیل اعتقادات مذهبی مورد تبعیض قرار گیرد.

او در بیانیه ای کتبی گفت: «من از کارکنان شهرداری خواستم تا برای حل فوری این موضوع با تمام پیمانکاران همکاری کنند و شفاف سازی کنند که ما به حقوق بشر از جمله آزادی مذهب احترام می گذاریم. انتظار دارم که کارکنان شهرداری به این شکایت رسیدگی کنند و هر گونه تغییر لازم و اقدامات قانونی را انجام دهند تا احترام مردمان سیک و همه ادیان کاملاً حفظ شود.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کانادا سیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی