Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هوشنگ حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: پدیده احتکار و قاچاق ارتباط مستقیمی با نابسامانی اقتصادی در جامعه دارد و ما با این امر بی‌امان مبارزه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی‌سازی یارانه‌ها جلوی بسیاری از مفسده‌های اقتصادی را می‌گیرد، تصریح کرد: رهاشدگی در بازار و عدم کنترل قیمت به هیچ وجه قابل قبول نیست و در کنار آن با هرگونه احتکار و انبار غیرقانونی کالا برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در طی روز گذشته ۳۸ تن کره قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی ایستگاه گمرک بیله‌سوار مغان کشف و ضبط شده است، گفت: پدیده شوم قاچاق و احتکار کالا با برخورد جدی مأموران انتظامی مواجه می‌شود و ما در این راستا با هیچ فرد و نهادی مماشات نخواهیم کرد.

حسینی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور، مأموران انتظامی ایستگاه گمرک بیله‌سوار مغان موفق به کشف و ضبط ۳۸ تن کره قاچاق و غیرمجاز شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مأموران این محموله قاچاق و غیرمجاز را از ۲ دستگاه کامیون در گمرگ شهرستان بیله‌سوار کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: سطح عرضه و مراکز خرید و فروش تحت نظارت مستقیم سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و نیروهای نظامی و انتظامی است و هرگونه فعالیت خارج از شبکه پیگیری و با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم برخورد خواهد شد.

کد خبر 5533133

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی اردبیل مفسدان اقتصادی هوشنگ حسینی احتکار گمرک شهرستان بیله سوار قاچاق تعزیرات حکومتی صنعت معدن و تجارت بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان ویروس کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا مشهد آمار کرونا اردبیل مجلس شورای اسلامی سنندج شیراز جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان