Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلک می گوید تمرکز ایران از این پس روی بازی با اسلوونی است.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌توانستیم مسابقه برابر ایتالیا را به نفع خود به پایان برسانیم، اما این تیم باتجربه‌تر از ایران بازی کرد و پیروز میدان شد.

به گزارش طرفداری، امیررضا سرلک پس از بازی برابر تیم ایتالیا اظهار کرد:

مسابقه خوبی بود و می‌توانستیم این بازی را به نفع خود به پایان برسانیم، اما ایتالیا باتجربه‌تر از ایران بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن شماره 23 ایران با اشاره به بازی روز جمعه مقابل اسلوونی افزود:

فردا بازی سختی برابر اسلوونی داریم و برای ایران نتیجه این مسابقه بسیار مهم است. پیروزی در این دیدار شانس ما را برای صعود به مرحله بعد بیشتر می‌کند به همین دلیل تمرکزمان روی این بازی است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

سومین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 امروز (پنج‌شنبه 16 تیرماه) با 6 دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود. تیم‌های ایران و ایتالیا از گروه ششم این رقابت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد.

مردان والیبال ایران ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه 17 تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

اخبار داغ 

نجات قهرمان جهان از سانحه رانندگی + عکس بازگشت مهاجم پرماجرا به گل‌گهر؛ قائدی جدید در جمع شاگردان قلعه‌نویی بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد هفته مد پاریس با حضور کاماوینگا به عنوان مدل برند بالنسیاگا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم