Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار دوستانه خود در آماده‌سازی پیش‌فصل با نتیجه 3 بر یک از سد امیدها گذشت. حامد پاکدل (۲۴) و مهدی ترابی (۵۰ - پنالتی) و (۹۰) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

شاگردان گل‌محمدی در هر نیمه چند موقعیت خوب گلزنی خلق کردند. شوت‌های سیامک نعمتی در نیمه نخست و سروش رفیعی و مهدی ترابی در نیمه دوم به تیر دروازه خورد و گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل تیم امید نیز در نیمه دوم به ثمر رسید.

پرسپولیس در این بازی از دو ترکیب متفاوت در دو نیمه استفاده کرد. در این بازی دوستانه از همه بازیکنان استفاده شد و تنها مهدی عبدی به دلیل بیماری و میلاد سرلک و وحید امیری به دلیل مصدومیت به میدان نرفتند.

فرشاد فرجی در اوایل نیمه نخست بعد از برخورد با بازیکن امیدها دچار شکستگی از ناحیه پیشانی شد و با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد. شرزود تمیروف نیز به دلیل اینکه امروز به تهران رسیده اختصاصی تمرین کرد.

محمد محمدی و محسن خلیلی نیز این بازی را نزدیک تماشا کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیروزی پرسپولیس دیدار تدارکاتی پرسپولیس شاگردان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ملوان انزلی و سایپای تهران به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که این بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

در حالی که ملوانان با یک ضربه پنالتی و گلزنی محمد عمری از شاگردان مجتبی سرآسیایی پیش افتاده بودند ، اما سایپایی‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند. دو دقیقه بعد از پیش افتادن ملوان ، محمدحسین خسروی مهاجم سایپا روی پاس طاها طباطبایی توانست گل تساوی را بزند.

همین گل سبب شد تا بازی یک بر یک در طول 90 دقیقه تمام شود و مسابقه به وقت‌های اضافی برود تا تعیین برنده به تعویق بیفتد.

شادی گل جنجالی مهاجم سایپا هم در نوع خود جالب بود؛ محمدحسین خسروی پیراهن خود را بعد از باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار از تن در آورد و با فریادهای بلند هم‌تیمی هایش را یکی یکی کنار می‌زد و دور ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را می‌زد.

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!