Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار احمد طاهری گفت:در پانزدهم تیرماه امسال، در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۵ ساله در یکی از مناطق شهرستان زابل، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع آوری سرنخ های موجود پرداخته و با تلاش بی وقفه خود عامل این جنایت را که جوانی ۲۷ ساله و از دوستان مقتول بود شناسایی کرده و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات قبلی طی یک نزاع با شلیک سلاح کمری جوان مذکور را به قتل رسانده و از محل گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

سردار طاهری به کشف یک قبضه کلت کمری استفاده شده در این جنایت  گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او  بر عزم جدی پلیس استان در مقابله با هرگونه نا امنی از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و استفاده از سلاح گرم و هر گونه سلاح غیرمجاز آگاه سازند تا دیگر شاهد وقوع چنین جنایات تلخی در سطح جامعه نباشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قتل مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل از سوی این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

 بیش از ۸۸ کیلوگرم تریاک کشف شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند تصریح کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

او به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان