Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی «شهادت قلم» در قم گفت: یکی از مشکلات اصلی و اساسی ما در حوزه سینما، عدم برخورداری از فیلم نامه های غنی، تأثیرگذار و ارزشی است که می تواند راه فتح معنوی سینما باشد.

وی برگزاری جشنواره فیلم نامه نویسی کوتاه «شهادت قلم» در حوزه دفاع مقدس و مقاومت را اقدام بسیار ارزشمند و دقیقی دانست و گفت: این مسیر باید در ابعاد مختلف ادامه داشته باشد که یکی از مهمترین آنها، ارائه آموزش های لازم به علاقه مندان و ارسال کنندگان آثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه می توان ظرفیت و توان فیلم نامه نویسان جوان در حوزه های ارزشی و انقلابی را تقویت و قوام بخشید، خاطرنشان کرد: نباید افرادی که به نخستین دوره این جشنواره آثاری ارسال کرده اند، رها شوند.

وی در پایان، تولید فیلم نامه های برگزیده این جشنواره و به سرانجام رساندن آنها را بسیار مهم دانست و گفت: بدون تردید از میان آثار ارسالی به این جشنواره، می توان با انجام حمایت های لازم، آثار فاخر و ارزشمندی را در حوزه دفاع مقدس و مقاومت تولید کرد.

نخستین جشنواره ملی «شهادت قلم» با موضوع فیلم نامه نویسی کوتاه در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با معرفی ۶ اثر برگزیده و همچنین رونمایی از کتاب جشنواره شامل ۴۸ اثر منتخب هیأت داوران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در قم به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها دفاع مقدس قم مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس قم مقاومت دفاع مقدس قم مقاومت فیلم نامه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود