Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-یک استارتاپ اسرائیلی به نام Notch اکنون می‌تواند حساب اینستاگرام کاربران را با قیمت پایه ۸ دلار در ماه بیمه کند. این سرویس در درجه اول برای کسانی است که از طریق اینستاگرام امرار معاش می‌کنند.

به گزارش فرارو، این بیمه در حال حاضر فقط هک را پوشش می‌دهد، اما قرار است در آینده تعلیق (Suspend) را نیز پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه‌ای که کاربران برای بیمه کردن حساب اینستاگرام خود پرداخت می‌کنند، به تعداد فالوورها، تعامل و تعداد پست‌هایی که هر ماه آپلود می‌کنند بستگی دارد. این پارامتر‌های میزان ارزش اکانت اینستاگرام هر کاربر را مشخص می‌کنند.

وب سایت TechCrunch اخیرا یک نمونه از این حساب‌ها را بررسی کرده است. این حساب سالانه ۴۵۹ دلار (حدود ۳۸ دلار در ماه) به Notch می‌پردازد. این شرکت برای هر روزی که سازنده به دلیل هک نتوانسته به حساب خود دسترسی داشته باشد، ۲۴۴ دلار پرداخت می‌کند. پرداخت‌های روزانه پس از یک دوره انتظار ۴۸ ساعته شروع می‌شود و زمانی پایان می‌یابد که مجموعاً به ۲۲۰۰۰ دلار در سال برسد یا تا زمانی که کاربر مجموعا ۹۰ روز در سال غرامت دریافت کند.

از آنجایی که ناچ یک شرکت نوپا است و خدمات آن کاملاً جدید است، کاربران هنگام بیمه کردن حساب خود باید مراقب باشند. در هر حال، بیمه کردن حساب اینستاگرام ایده جالبی است. به خصوص در صورتی که از این طریق امرار معاش کنید. در این صورت هک صفحه اینستاگرام شما فاجعه بار خواهد بود. می‌توانید با بیمه کردن حساب خود، تا زمانی که تیم اینستاگرام پروفایل شما را بازیابی می‌کند، فرصتی برای به حداقل رساندن ضرر‌های خود داشته باشید.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش کودکان ساخته شده در اینستاگرام وایرال شده. اما جامعه هدف این موسیقی در فضای مجازی، مو فرفری‌ها هستند و اغلب ویدئو‌ها حول محور این دسته افراد است.

در ادامه واکنش برخی کاربران را نسبت به موسیقی ترند این روز‌ها مشاهده می‌کنیم.

نعنا: تو خیابون داشم رد می‌شدم یکی از بغلم رد می‌شد یهو گفت: ببعی تو بازیگوشی!

شنبه: من نمی‌دونم چرا باید با آهنگ "ببعی تو بازیگوشی" یاد من می‌افته.
سجاد: دانشگاه واقعا جالبه! از دور مرد گنده با نیم متر ریش داره میاد، از کنارت که رد میشه می‌بینی داره با سوت "ببعی تو بازیگوشی" رو می‌زنه.

نادیا: دیگه نگو: «موی فر داری شما و دلربایی میکنی، دلبر مو فرفری در دل خدایی میکنی» به جاش بگو: ببعی تو بازیگوشی.

آدری: دایرکت مو فرفری‌ها این روزها؛ "ببعی تو بازیگوشی، دیریدیرین"

و علیرضا: خداروشکر قبل از کمپین "ببعی تو بازیگوشی" موهام رو کوتاه کردم.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟