Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نماینده تام الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت از صبح روز پنجشنبه در مرکز ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان حضور یافت و درخواست ها و مشکلات صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان استان را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از اتمام مدت زمان تعیین شده این مرکز از واحدهای مختلف شرکت شهرک های صنعتی استان بازدید و از روند واگذاری‌های اراضی به شکل غیر حضوری و الکترونیک بازدید و در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کردستان قرار گرفت.

یکی دیگر از برنامه های معاون وزیر در استان بازدید میدانی از شهرک صنعتی چهار سنندج(سرنجیانه)  بود و این مقام مسوول به همراه تعدادی از مسوولان استانی  از آخرین وضعیت زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی بازدید کرد.

 علی رسولیان در این بازدید بر حل مشکلات پیمانکار جاده دسترسی و آبرسانی کامل شهرک سنندج چهار تا ۲ ماه آینده تاکید کرد و اظهار داشت:  انتظار می رود تمام صاحبان طرح‌های در حال اجرا در این شهرک برای تسریع در اجرا و شروع به کار واحد تولیدی خود  اقدام کنند. 

 وی اعلام کرد: امسال هشت هزار میلیارد تومان برای ایجاد و تقویت زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی کشور هزینه می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم، رویکرد جدی دولت سیزدهم است و ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت، در کنار مردم و با همت سرمایه‌گذاران  به دنبال حکمرانی شایسته بخش صنعت هستیم.

۱۱۷ نفر از فعالان اقتصادی استان کردستان در این برنامه ملاقات عمومی که در قالب مرکز ارتباطات مردمی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت شکل گرفت  به طرح موضوعات، درخواست‌ها و مشکلات خود ‌پرداختند، که از این تعداد، درخواست ۶۲  نفر از مراجعان مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و مابقی به سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع شد.

این مرکز ارتباطات مردمی فردا جمعه  ۱۷ تیر هم از ساعت هشت تا ۱۸ آماده ثبت درخواست و مشکلات فعالان اقتصادی در استان است.

بیست و ششمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان خراسان شمالی بود که دوم تیر انجام شد و کردستان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده و قرار است روز جمعه ۱۷ تیر انجام شود.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت است و این استان از شمال به استان آذربایجان غربی و قسمتی از زنجان، از جنوب به کرمانشاه و از شرق به همدان و از غرب با کشور عراق همسایه است.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ آبادی دارای سکنه و ۱۸۷ آبادی خالی از سکنه است


 

برچسب‌ها کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سفر استانی سنندج پروندهٔ خبری سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سفر استانی کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سفر استانی سنندج استان کردستان معدن و تجارت شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گفت:ناترازی انرژی در کشور وجود دارد و این مشکل در سال گذشته به خاطر اینکه ما خاموشی را در بخش‌های خانگی نداشته باشیم خاموشی بر روی صنعت آمده بود.

 او افزود:تا امروز ابلاغیه‌ای از سوی وزارت نیرو برای مدیریت مصرف بار  نداشته ایم، امسال هم به احتمال زیاد ما با مشکل خاموشی در بخش صنعت خواهیم داشت. 

 صادقی بیان کرد:بحث تامین انرژی به عهده وزارت نیرو است و ناترازی‌های انرژی را همیشه صنعت کمک کرده است و توانسته در چندسال گذشته با عدم خاموشی منازل مسکونی پیش ببریم خوشبختانه در کشور چندین شهرک انرژی احداث شده است و در استان تهران این شهرک‌ها احداث نشده ولی با سرمایه‌گذاری در این بخش این مهم به سرانجام خواهد رسید. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اعلام آمادگی کرد زمین رایگان در اختیار نیروگاه‌های سی. اچ. پی (فناوری تولید همزمان انرژی الکتریکی و حرارت) قرار دهد.

صادقی گفت:جهش تولید که رهبری به آن اشاره کرده اند هم مصداق این است که امروز یکی از زیرساخت‌های اصلی مهم کشور شهرک‌های صنعتی است قطعا باید موانع بر سر سرمایه‌گذاری کشور برداشته شود تا بخش خصوصی بتواند به راحتی سرمایه‌گذاری در این بخش (شهرک‌های صنعتی) کند، خوشبختانه واحد‌های بزرگ پتروشیمی، فولادی و ... در تولید برق ورود پیدا کرده اند و سایر واحد‌های دیگر براساس ماده ۱۶ قانون جهش تولید می‌بایست سالی ۵ درصد از مصرف برق خود را به انرژی خورشیدی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند