Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:38:45 GMT

برکناری مدیر متخلف باشگاه ورزشی آبفا اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۶۵۶۵

برکناری مدیر متخلف باشگاه ورزشی آبفا اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر از روابط عمومی استانداری اصفهان، مهران زینلیان با ابراز تأسف از اقدام غیرقانونی باشگاه ورزشی آبفا اصفهان در بهره گیری از آب شرب برای پرکردن استخر شنا، از برکناری مدیر متخلف مربوطه خبر داد.

وی با اشاره به ویدئوی اخیر منتشر شده درفضای مجازی پیرامون بهره برداری باشگاه ورزشی آبفا اصفهان از آب شرب برای پرکردن استخر شنا گفت: پس از بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که این اقدام بدون هماهنگی و برخلاف نظر مدیرعامل فعلی این شرکت که به تازگی منصوب شده، اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با تأکید بر اهمیت موضوع و اینکه اساساً بهره برداری از آب شرب برای پرکردن مخازن آب استخر و هرگونه مصرف غیرشرب مغایر با مقررات است، تصریح کرد: تذکرات جدی به دستگاه مربوطه داده شد و مقرر شد مدیر متخلف این باشگاه ورزشی برکنار شود.

زینلیان ابراز داشت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی همگام با سایر مردم عزیز و بیش و پیش از دیگر شهروندان نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از تضییع حق عمومی اقدام کنند.‌

به گزارش خبرنگار مهر، به تازگی فیلمی در فضای مجازی از یک استخر شنا منتشر شد که منتسب به مجموعه ورزشی آبفا اصفهان بود. در این فیلم ادعا شده بود که استخر با آب شرب آبگیری شده که مدیر مجموعه ورزشی آبفا اصفهان آن را تأیید کرد.
بنا به گفته مسئولان آبفا اصفهان استخر مجموعه ورزشی این شرکت از سال ۱۳۹۷ به دلیل کم آبی تعطیل بوده است.

کد خبر 5533358

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اصفهان برکناری آب و فاضلاب شهری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا زلزله هرمزگان خراسان رضوی اردبیل آلودگی هوا بیست و هفتمین سفر استانی دولت مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی آمار کرونا سنندج جهرم باشگاه ورزشی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز

 طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: ساعت ۱:۴۹ بامداد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی افزود:  بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیک‌ترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد. 

طباطبایی ادامه داد: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه‌ی ۲ مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته که با شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز مصدوم ۲۴ ساله نجات یافت.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت:کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان مهریز (پایگاه مسجد ابوالفضل) شرکت کننده در این ماموریت حیات بخش؛ آقایان ابوالفضل صبوری و سعید خداداد بغداد آبادی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی