Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در بدو ورود به سنندج گفت: نیروی انسانی کارآمد و جوانان تحصیلکرده از ظرفیت های مهم و اثرگذار استان کردستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انسانی کارآمد و جوانان تحصیلکرده از مهمترین ظرفیت‌های  استان است، کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه های کشاورزی و دامداری بوده و قطب گردشگری و سرزمین معادن بسیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی، با تقدیم بیش از ۵ هزار شهید و بیش از ۹ هزار جانباز، استانی مقاوم شناخته شده است. 

رئیسی عنوان کرد: در استان کردستان نیز همچون استان های دیگر شاهد پروژه‌های نیمه تمام هستیم و باید آنها را به پایان برسانیم، مردم هم از دولت همین انتظار را دارند که این اقدامات به سرانجام برسد.

رییس جمهور تصریح کرد: کردستان به عنوان یک استان با فرهنگ و با تمدن شناخته می شود و جای جای این استان نشان هایی از مدنیت دارد.

رئیس جمهور اظهار کرد: کردستان چهره های بزرگی را تقدیم ایران اسلامی کرده است لذا باید این مهم را برای خودمان توفیق بدانیم که به مردم این استان تلاش کنیم.

وی با اشاره به حضور و شهادت سرداران رشید اسلام در کردستان دارد، این استان جایگاه  بزرگانی چون شهید شیخ الاسلام و دیگر چهره هایی است  که  نه فقط برای استان که برای  کشور همراه نامشان بلند است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس جمهور کردستان جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوزاستخدام شش هزارنفر درآموزش وپرورش سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تابستان امسال شاهد افزایش آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی به تعداد سه هزار و ۳۷۰ نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی، هزارو ۴۹ نفر دبیر و هنرآموز، ۸۷۱ نفر مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور، دو هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان و هزار و ۲۹۶ نفر در حوزه سرایداری و متصدی خدمات هستیم که رشد بیش از چهار برابری نسبت به آمار سال گذشته را نشان می‌دهد.
بروشکی افزود: در حوزه تربیت بدنی و توسعه فضا‌های ورزشی و سلامت دانش‌آموزان در استان، ۴۵ باب اتاق بهداشت و ۶۰ باب زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در سیستان وبلوچستان با ۳۵ اداره اموزش و پرورش ۸۴۶ هزاردانش اموز با ۵۲ هزار معلم در بیش از ۸ هزار مکان اموزش تحت اموزش قرار دارند.

مدیر کل اموزش و پرورش استان با اشاره به این موضوع که فاصله استان از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین نقطه ۱۲۰۰ کیلومتر است گفت: در این استا بیش از ۹ هزار روستا وجود دارد و در اکثر روستا‌ها مدارس داریم.
بروشکی گفت: این استان هم اکنون مرکز توجه نظام قرار گرفته ونگاه ویژه‌ای به سمت استان کشیده شده است.
وی افزود: دیدار امروز جمعی از معلمان استان با مقام معظم رهبری، تقدیر از معلمان نمونه و به صدا در اوردن زنگ سپاس معلم از جمله ۸ هزار برنامه اجرایی هفته معلم در استان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیرکل اموزش و پرورش استان همچنین تدوین سند ۵ ساله اموزش و پرورش استان را برای دست یابی به اهداف مشخص نیروی انسانی؛ فضا‌های آموزشی و توانمند سازی نیروی انسانی از مهمترین برنامه‌های اموزش و پرورش در استان دانست و گفت: هم اکنون نیاز سالیانه نیروی انسانی این استان در اموزش و پرورش سالیانه ۵ هزار نیروی انسانی است و اکنون در ردیف استخدامی مجوز شش هزار نیرو را اخذ کرده ایم.
بروشکی همچنین: اجرای طرح‌سنجش برای ۱۰۰ هزار دانش آموز در استان را و امادگی دانش آموزان برای آزمون‌های امتحانات نهایی را از جمله برنامه‌های اولویت دار این اداره کل دانست و گفت: برای ارتقای کیفیت آموزش دانش اموزان طرح احیای پنحشنبه‌ها برای دبیرستانی‌ها اجرا شد و بیش از هزارو۵۰۰ دبیر متخصص بصورت جهادی در ۴۵۰ پایگاه همراهی لازم را دارند.

وی همچنین اجرای طرح اعتکاف را در ۳۱۰ پایکاه با همکاری بیش از هزار دبیر همکاری را اقدامی مناسب برای ارتقای اموزش استان دانست.
بروشکی همچنین گفت: در سال گذشته ۳۷۵ قبولی پزشکی از استان داشته ایم .

دیگر خبرها

  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • مجوزاستخدام شش هزارنفر درآموزش وپرورش سیستان وبلوچستان
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند