Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از فعالین مدرسه مدیریت ایرانی با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم دیدار کردند.

وی در سخنانی در مدرسه مدیریت ایرانی، بر ضرورت عبور از قالب ها و پیش فرض های ذهنی در مواجهه با فرهنگ ها، خرده فرهنگ ها، ملت ها، انسانها و پیروان ادیان مختلف تاکید کرد و افزود: این باور که ما فکر کنیم برتر از بقیه ملت ها هستیم، یک پیش فرض ذهنی نادرست است که باید آن را در هم بشکنیم تا بیدار شویم و بتوانیم به حقیقت انسانی خود بازگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از حرکت سریع و پرشتاب کل جامعه بشری به سمت درهم شکستن قالب ها و پیش فرض های غلط ذهنی خبر داد و افزود: با رشد وتعالی بشر است که آن تجلی اعظم و اکمل و اتم انسانیت، از پرده برون می آید و چهره نورانی اش را نمایان می کند و ان شاالله این امر خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.

احمدی نژاد به تلاش شیطان های انسان نما برای به تاخیر انداختن ظهور اشاره کرد و افزود: نوع انسانها، بدون استثناء منتظر ظهورند، حتی یک نفر را نیز نمی توان یافت که باور نداشته باشد حقیقت وجودی اش بسیار بیشتر از همه چیزهایی است که به آنها دست یافته است، بنابراین همه منتظرند و این انتظار است که در انسانها، امید و انگیزه زندگی و تلاش و اصلاح را بوجود می آورد و اوج این امید نیز دسترسی به انسان کامل است.


وی انقلاب اسلامی ایران را یک پدیده کاملا فرهنگی و انسانی خواند و افزود: همه ما فکر می کردیم که با این انقلاب، همه چیز انسانی جلو می رود، همه با هم زندگی می کنیم، با هم دوست می شویم، کینه ها و خودخواهی ها کنار می رود و یک انقلاب فرهنگی و تغییر در روحیات و آرمانها و نوع نگاه به جامعه بوجود می آید اما متاسفانه امروز برخی دارند به دنیا این پیام را منتقل می کنند که برای اقناع ابتدائیات در نسل های جدید، از قوه قهریه استفاده می کنیم که این امر، پیام خوشایندی نیست.


وی هدف از دستگاه خلقت را حرکت در مسیر کمال توصیف کرد و در پایان سخنانش گفت: انسانهای حق طلب و جویندگان حقیقت در دنیا بیشمارند. فضای مجازی مزایای زیادی دارد و هر مطلبی که در دنیا منتشر شود، عده زیادی آن را قبول دارند. حالا اگر حقیقت انسان، عدالت، کرامت، آزادی، از بین بردن فقر، ظلم، اجحاف و تبعیض را روی میز بگذاریم، همه پای آن می آیند. آنهایی نگرانند که می خواهند نظم جدیدی را در دنیا درست کنند تا به تصور واهی خودشان سیل بیداری انسانها را چند ده سال به عقب بیندازند. اما پنبه هر طراحی آنها، درمدت کوتاهی در همین فضای مجازی زده می شود زیرا هشت میلیارد انسان دارند در این فضا فعالیت می کنند.


بیشتر بخوانید:

واکنش احمدی نژاد به موافقت رهبری با مذاکره مستقیم با آمریکا احمدی نژاد ، ملک ۵۰۰ میلیارد تومانی را تخلیه نمی کند پیام احمدی نژاد در حمایت از وریا غفوری و انتقاد از «برخورد» با کاپیتان استقلال

۲۱۲۱۷

کد خبر 1648987

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد دولت نهم احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه فرانسوی زبان "لیبراسیون" با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در ایکس گزارش داد کلِمان بُن، سخنگوی حزب "رنسانس" و مشاور ویژه امانوئل مکرون در الیزه، در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن پاریس هنگام محکوم کردن دانشجویانی که دانشگاه‌ها را مسدود کرده اند، هو شد.
زمانی که وی گفت "دانشجویان حق ندارند دانشگاه‌های خود را مسدود کنند، همانطور که در حال حاضر در حمایت از غزه چنین کاری انجام می‌دهند"، دانشجویان اجازه ندادند به صحبت هایش ادامه دهد و او را "هو" کردند. کلمان بن در ادامه از دانشجویان خواهش کرد به وی اجازه صحبت دهد و اندکی نرم‌تر از قبل سخن گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود