Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۱۷ هزار بسته معیشتی لبنی از هفته آینده توزیع می‌شود.

به‌ گزارش تسنیم؛ پرویز فتاح شامگاه پنجشنبه در حاشیه جلسه بررسی مسائل بنیاد مستضعفان در استان مرکزی اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با استاندار، معاونان، مدیران کل و برخی فرمانداران برگزار شد، درخواست‌هایی از سوی استان در خصوص بنیاد مستضعفان از ما شده بود که تعدادی تصمیم‌گیری شده و تعدادی امروز در این جلسه تصمیم‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص شهر صنعتی کاوه در ساوه که توسط بنیاد اداره می‌شود تصمیم‌گیری شد که جزو بهترین شهرهای صنعتی ایران است و اقداماتی در این شهر از قبیل حمل و نقل راحت، توسعه شهر صنعتی برای مردم در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنیاد مستضعفان ظرف دو سال سردخانه 15 هزار تنی در شهر صنعتی کاوه ساخته است و ظرف چند ماه آینده در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد که برای مردم این منطقه بسیار موثر است.

فتاح عنوان کرد: درخواست‌هایی برای گذر و تقاطع‌های غیرهمسطح وجود داشته است که نیاز است بررسی‌های بیشتری صورت گیرد ولی باید توسعه زیرساخت‌های شهر صنعتی کاوه مانند برق، آب و گاز و غیره انجام ‌شود چرا که در بحث اقتصادی منطقه و استان مرکزی بسیار مهم است.

وی در خصوص کمک به مسئله محرومان گفت: سعی بر این است اقدامات ماندگاری در رفع محرومیت انجام شود که یکی از اقدامات بحث مسکن است که در سه بخش مسکن محرومان کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی محرومان عمومی و غیر تحت پوشش تصمیم‌گیری شد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جلسه مقرر شد 500 واحد مسکونی برای محرومان در استان احداث شود چرا که یکی از وظایف ما است و باید این اقدام به نحو مطلوب صورت گیرد و حتما با پیگیری‌های استان تعداد واحدهای مسکونی افزایش می‌یابد و در صورت اتمام این واحدها مجدد تکرار می‌شود.

فتاح در خصوص کمک‌های معیشتی بهزیستی و کمیته امداد بیان کرد: حدود 30 هزار بسته‌ معیشتی از دور قبل که از بهمن‌ماه تا خردادماه ادامه داشت توسط سپاه و بنیاد مستضعفان و کمیته امداد توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای فصل تابستان 17 هزار بسته معیشتی لبنی به ارزش هر بسته 600 هزار تومان در نظر گرفته شده است که از هفته آینده از طریق کمیته امداد، بهزیستی و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود که ارزش این بسته‌ها بالاتر از 10 میلیارد تومان برآورد شده است بنابراین باید استاندار مرکزی هم در این زمینه ورود کند تا بسته‌های معیشتی به صورت منظم توزیع شود و به دست نیازمند واقعی برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: به جهت اینکه در این شرایط سخت اقتصادی کمک مردم شود به کمیته امداد و بهزیستی هر کدام 5 میلیارد تومان به صورت نقد هفته آینده پرداخت می‌شود تا بتوانند نیازهای اولیه نیازمندان را رفع کنند که با نظارت استاندار مرکزی برای مراجعه کنندگان و افراد تحت پوشش و غیر تحت پوشش ارائه می‌شود.

فتاح بیان کرد: درخواستی برای کمک به اشتغال وجود داشت که تصمیم گرفته شد علاوه بر وام‌هایی که تاکنون از طریق بانک سینا پرداخت شده 50 میلیون سهمیه وام پرداخت شود که می‌تواند جذب و در صورت اتمام، مجدد با نظر استاندار و مسئولان استان اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه هدف کمک شهرستان کمیجان و میلاجرد است، تقاضا بر این بود که کل شهرستان، تحت منطقه هدف قرار بگیرد ولی این کار امکان پذیر نیست ولی دستور داده شد مابقی مناطق کمیجان هم عنایت صورت گیرد.

 

تماشاخانه ببینید| تا به حال تایونو تاماگو خوردید؟ انبه‌هایی که هرکسی نمی‌تواند بخورد، چون ۴ هزار دلار است ببینید| نبرد دو اسب نر بر سر آب که تا کنون ندیده‌اید/ یک لگد اشتباه جمجمه را خرد می‌کند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان تصمیم گیری شد کمیته امداد هفته آینده شهر صنعتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی