Web Analytics Made Easy - Statcounter

 قاسمی گفت: عدم‌آورد رودخانه هیرمند و پایین آمدن سطح آب چاه‌نیمه یک، کارایی پمپ‌های ایستگاه پمپاژ را تحت تأثیر قرار داده، که در یک عملیات فوری و پس از یک هفته تلاش شبانه‌روزی این مشکل برطرف شد.

او در جریان بازدید از چاه نیمه شماره یک سیستان بیان کرد: عدم آورد رودخانه هیرمند و پایین آمدن سطح آب چاه نیمه شماره یک که به منظور تأمین آب شرب روستا‌های سیستان از آن استفاده می‌شود، باعث شده که پمپ‌های ایستگاه پمپاژ در این محل از کارایی مناسب برخوردار نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت: با توجه به این مهم به منظور استفاده بهینه از آب موجود در چاه‌نیمه، در یک عملیات فوری و طی مدت یک هفته تلاش شبانه‌روزی نسبت به احداث یک بند خاکی در مقابل آبگیر، نصب ۴ دستگاه پمپ بزرگ روی بارج شناور و هدایت آب با لوله به سمت محل ایستگاه پمپاژ اقدام شد.

قاسمی هدف از اجرای این عملیات را پیشگیری از اختلال در روند آبرسانی به روستا‌های منطقه سیستان اعلام و از پیگیری، حمایت و پشتیبانی استاندار، سپاه، نمایندگان مردم سیستان در مجلس، معاونان استانداری، فرمانداران منطقه و دانشگاه زابل و تلاش شبانه روزی و بی وقفه پرسنل آبفا در شرایط سخت آب و هوایی به منظور اجرا و تحقق این عملیات تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان