Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده گیلان در مجلس خبرگان، با بیان اینکه نیازمند مسئولینی هستیم که با منش و روحیه شهید انصاری به مردم و کشور خدمت کنند، افزود: مسئولین کشور باید به پیروی از این شهید گرانقدر، مردم را به عدالت مانوس کرده و آن را به معنای واقعی کلمه محقق نمایند و به مردم بچشانند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور در گلزار شهدای رودسر، بر سر مزار شهید «علی انصاری» استاندار شهید گیلان حاضر شد و یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامیداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رضا رمضانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شهید انصاری، استانداری دارای احساس مسئولیت و تعهد بود، اظهار کرد: این استاندار شهید، خود را وقف گفتمان انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) کرده بود.

وی با بیان اینکه نیازمند مسئولینی هستیم که با منش و روحیه شهید انصاری به مردم و کشور خدمت کنند، افزود: مسئولین کشور باید به پیروی از این شهید گرانقدر، مردم را به عدالت مانوس کرده و آن را به معنای واقعی کلمه محقق نمایند و به مردم بچشانند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه شهید انصاری هر روز با غسل شهادت از منزل خارج می‌شد، تاکید کرد: امروزهای اخیر مراسم‌هایی برای شهیدان انصاری و نورانی در گیلان و این منطقه برگزار شده؛ یاد و خاطره این شهدا باید گرامی‌ داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز همچنین به عالمانی نیازمند هستیم که بتوانند همانند شهید انصاری، تاثیرگذار بوده و بدعت‌ها را افشا کنند و در برابر خرافات و افراط و تفریط بایستند.

آیت‌الله رمضانی اضافه کرد: نیازمند عالمانی هستیم که منطق اعتدال، عقلانیت و معنویت را رشد داده و نظام توحیدی را تعلیم دهند.

به گزارش ایسنا، علی انصاری، استاندار اسبق گیلان بود که در ساعات بامدادی روز پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ مصادف با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در خیابان لاکانی رشت مورد هجوم ناجوانمردانه منافقین قرار گرفت و به مقام شهادت رسید. شهید انصاری، تنها استاندار شهید کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهید انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی انصاری، با بیان اینکه روغن‌های زیروترانس مورد تأیید سازمان غذا و دارو هستند، گفت: برای هر شاخص روش اندازه گیری وجود دارد که از دقیق‌ترین و حساس‌ترین روش‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: عبارت زیرو معنی عام داشته در حالی که به صورت فنی عبارت غیر قابل ردیابی(not detectable) اعلام می‌شود. باید اذعان نمود نمی‌توانیم و نباید علایق و سلایق شخصی خودمان را در رسانه‌ها عمومیت دهیم.

انصاری در خصوص کیفیت برنج‌های غیر ایرانی موجود در بازار، گفت: تمامی برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و حتی در مبدا تولید نمونه برداری شده و آنالیزهای لازم بر روی آنها انجام می‌شود و تنها محصولاتی قابلیت عرضه به بازار مصرف را دارند که با ضوابط و مقررات ملی کشور مطابقت داشته باشند.

کد خبر 6097542 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی چیست؟
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان