Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اتحادیه پوشاک همدان گفت: به دلیل قیمت بالای پوشاک و پایین بودن قدرت خرید مردم متاسفانه خرید پوشاک و لباس‌های تابستانه در همدان رونق نداشته و وضعیت خرید چندان خوب نیست.

حجت ناصری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام محرم و برنامه‌ریزی بسیاری از خانواده ها برای برگزاری مجالس جشن و عروسی‌های خود پیش از فرا رسیدن این ایام، در حال حاضر خرید پوشاک مرتبط با عروسی و مجالس نسبتا بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال وضعیت خرید پوشاک در بازار همدان نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل اُفت بسیاری داشته، تصریح کرد: خرید پوشاک مانند قبل جزو اولویت‌های اول و دوم مردم نیست و از اولویت سبد خرید خانوارها خارج شده است.

ناصری خاطر نشان کرد: در تیرماه فروش پوشاک مجلسی به نسبت سایر پوشاک‌ها در بازار همدان بهتر شده و مجلسی فروشی‌ها فروش به نسبت بهتری دارند.

وی تعداد واحدهای دارای پروانه کسب بوتیک و فروش پوشاک در شهر همدان را ۱۸۰۰ واحد برشمرد و تصریح کرد: بیشترین واحدهای پوشاک شهر همدان به فروش پوشاک زنانه اختصاص دارد.

ناصری خاطر نشان کرد: از ۱۸۰۰ واحد فروش پوشاک سطح شهر همدان حدود ۶۰ درصد واحدها مربوط به فروش پوشاک زنانه، ۳۰ درصد پوشاک مردانه و مابقی مربوط به پوشاک بچگانه هستند.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال نسبت به سال‌های قبل تعداد ابطال پروانه کسب واحدهای فروش پوشاک بازار همدان بیشتر از هر سال بوده است، یاد آور شد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ تا ۲۰ درصد بوتیک‌ها و واحدهای فروش پوشاک شهر همدان به دلیل افزایش قیمت اجاره بهای مغازه خود نسبت به ابطال پروانه اقدام کرده اند.

ناصری با اشاره به اینکه اکثر واحدهای فروش پوشاک شهر همدان استیجاری هستند،گفت: موارد ابطال شده پروانه کسب یه دلیل عدم توانایی در پرداخت اجاره بهای بالا در حال حاضر نسبت به تخلیه واحد خود اقدام کرده‌اند و یا از اشتغال در این شغل انصراف داده اند و یا به دنبال واحد استیجاری دیگری با قیمت مناسب تری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها قدرت خرید پوشاك پروانه کسب استانی اقتصادی اجاره بها خرید پوشاک فروش پوشاک شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، فرزاد سردارزاده از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و اظهار کرد: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار استان کشف شده است.

وی افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفان به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گران‌فروشی و کم فروشی را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و درج نشدن قیمت، واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 751144

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟