Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:07:39 GMT

الزام تست PCR از ملی‌پوشان بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۷۰۵۷

الزام تست PCR از ملی‌پوشان بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، تیم ملی بسکتبال به منظور حضور در سی امین دوره مسابقات کاپ آسیا شامگاه شنبه عازم اندونزی می شوند.

طبق پروتکل مربوط به این بازی ها، مربیان و بازیکنان تیم های شرکت کننده باید در بدو ورود به جاکارتا تست PCR بدهند تا در صورت منفی بود نتیجه مجوز ورود به شهر و شرکت در مسابقات را بگیرند و در غیراینصورت وارد قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس اخذ تست از اردونشینان تیم ملی بسکتبال در برنامه است. این تست صبح روز شنبه گرفته خواهد شد و نتیجه آن به صورت اورژانسی اعلام می شود تا مبنای تعیین ترکیب نهایی تیم ملی هم قرار بگیرد.

اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در کاپ آسیا از امروز جمعه با حضور ۱۳ بازیکن آغاز می شود.

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ترکیب تیم اعزامی به اندونزی متشکل از ۱۲ بازیکن خواهد بود اما به جز اردونشینان، دو سه بازیکن دیگر را هم مدنظر داریم تا در صورتیکه در رابطه با تست PCR با مشکلی مواجه شدیم بتوانیم نفرات دیگری را جایگزین کنیم.

مسابقات بسکتبال کاپ آسیا ۲۱ تیرماه تا دوم مردادماه با حضور ۱۶ تیم در جاکارتا برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال ایران در گروه C با تیم های ژاپن، قزاقستان و سوریه همگروه است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا