Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:10:24 GMT

جنتی درگذشت دبیرکل اوپک‌ را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۷۳۰۵

جنتی درگذشت دبیرکل اوپک‌ را تسلیت گفت

دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت محمد سانوسی‌ بارکیندو؛ دبیرکل اوپک‌ را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله جنتی با اشاره به دیدار سال گذشته بارکیندو با خود تصریح کرد: من در این دیدار که به درخواست مرحوم انجام شد، ایشان را فردی دلسوز و علاقمند به حل مشکلات جهان اسلام یافتم و همچنین متوجه شدم ایشان علاقه خاصی هم به جمهوری اسلامی دارد و نسبت به پی‌گیری اخبار کشورمان دقت و اهتمام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره مرحوم محمد سانوسی‌ و احترام مجدد به دغدغه‌های دینی و اسلامی او، غفران الهی را برای ایشان مسالت‌ می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد جنتي دبير شوراي نگهبان دبیرکل اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی