Web Analytics Made Easy - Statcounter

توئیتر روز پنجشنبه به خبرنگاران اعلام کرد که روزانه بیش از یک میلیون اکانت اسپم را از پلتفرم خود حذف می‌کند. این دو برابر عددی است که پاراگ آگراوال، مدیر عامل شرکت در ماه می‌ اعلام کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت موضع سابق خود را همچنان حفظ کرده و می‌گوید ربات‌ها کمتر از ۵ درصد از کاربران فعال در این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد اکانت‌های اسپم و نحوه برخورد توئیتر با آن‌ها در ماه‌های اخیر به موضوعی مورد بحث تبدیل شده است، زیرا ایلان ماسک با اشاره به تلاش‌های این شرکت برای کم اهمیت جلوه دادن مشکل هرزنامه ها، تهدید کرد که از خرید این شرکت کناره گیری خواهد کرد.

در ماه می، آگراوال در مورد هرزنامه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد. او در رشته توئیتی گفت که این پلتفرم هر روز بیش از نیم میلیون حساب اسپم را تعلیق می‌کند و هفته‌ای میلیون‌ها حساب را که به اسپم بودن آن‌ها مشکوک است قفل می‌کند.

او همچنین از اینکه این شرکت چگونه به رقم ۵ درصدی از تعداد ربات‌های توئیتر رسیده است نوشت و گفت که رقم ۵ درصدی از بازبینی‌های انسانی متعدد هزاران حساب، که به‌طور تصادفی و در طول زمان نمونه‌برداری می‌شوند، به دست آمده است. این بررسی‌ها از داده‌های حساب خصوصی، مانند آدرس IP و مکان کاربر استفاده می‌کنند.

توئیتر و ایلان ماسک قراردادی را برای خرید این شرکت در ماه آوریل به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار منعقد کردند. با این حال، ماسک اعلام کرد که این معامله در حالت تعلیق قرار دارد. او مدعی است که ۲۰ درصد پایگاه کاربران توئیتر ربات‌ها هستند و از شرکت خواست ثابت کند که عدد ۵ درصدی که گزارش کرده دقیق است.

بیشتر بخوانید

شکایت توئیتر از هند به دلیل الزام این شرکت به رعایت قانون!

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توئیتر شبکه اجتماعی هرزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسوولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسوولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

کد خبر 6089492

دیگر خبرها

  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد