Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام میرعباس سالیمان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: اولین گام در مقابله با جریانات و نحله های منحرف در جهان اسلام، شناخت جامع و درست از ساختار این گروه های ضاله است.

معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی کرمانشاه گفت: از همین رو برای اینکه بتوانیم یک مبارزه هوشمندانه در برابر این افکار منحرف و دین ستیزانه داشته باشیم، مجبوریم که علم خود را نسبت به دین اسلام افزایش دهیم که این یعنی بصیرت و بینش دینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه سخنان خود گفت: بسیاری از کسانی که در دام گروه ها و جریان های ضداسلامی و وحدت شکن گرفتار شده اند، افرادی بی بصیرت بوده اند که شناخت درستی از دیانت و شریعت نداشته اند.

حجت الاسلام سالمیان تاکید کرد: در مقابل جریان های اسلام ستیز همیشه به دنبال جذب افرادی هستند که شناخت درستی از دین ندارند، شناخت درست از دین زمینه ای برای شکوفایی انسان در زندگی می شود.

معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: کسانی در جهان اسلام همواره به دنبال پررنگ کردن اختلاف بین شیعه و سنی هستند که بی گمان این افراد را نباید نه سنی دانست و نه شیعه، بلکه این دست از افراد یا از روی نادانی و جهل این کار را انجام می دهد و یا به جایی و جریانی متصل هستند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن برای تضعیف و از بین بردن وحدت جهان اسلام، تأکید کرد: تا زمانی که وحدت در بین برادران دینی وجود داشته باشد، پیاده کردن برنامه های استکباری در بین مسلمین امکان ندارد، بنابراین دشمن با استفاده از ایادی خود به دنبال اجرایی کردن پروژه تفرقه در جهان اسلام است.

حجت الاسلام سالمیان به فعالیت جریان های تجزیه طلب و دین ستیزانه در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: امروز شاهد فعالیت جریاناتی در سطح کشورهای اسلامی هستیم، جریاناتی که اصل دین مبین اسلام را نشانه رفته اند، این گروه ها که معمولا در قالب گروهک های تروریستی و شبه نظامی خود را نشان می دهند با اعمال خود، اسلام هراسی بزرگی برای جهانیان ترسیم می کنند که این یعنی خدمت به استکبار و دشمنان دین رسول الله (ص).

این استاد حوزه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جوان مسلمان باید با اصول و ارکان اسلام واقعی کاملا آشنا شود تا بتواند که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را از اسلام ناب محمدی (ص) تشخیص دهد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شیعه انگلیسی سنی آمریکایی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.
مربی پرتغالی از دوستان نزدیک مورینیو مربی مشهور پرتغالی و کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است او در باشگاه هایی بزرگی چون پورتو، بنفیکای پرتغال، اینترمیلان ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا ، الهلال عربستان، چونبوک موتورز ژاپن مربیگری کرده است.
ایشان زمانی که در اروپا زندگی می‌کرده است، در یک تصادف به کما می‌رود و پس از بهبودی ... شرایط معنوی ایشان تغییر می‌کند و نوع نگاه به زندگی یا جهان متفاوتی پیدا می‌کند.
او به لحاظ اخلاقی، فردی اخلاق مدار و دارای ویژگی‌های انسانی زیادی است و روش مدیریتی ایشان نیز بر همین مبنا استوار است و بیشتر اوقات سعی می‌کند به جای روش‌های خشن مدیریتی، از روش‌های توضیح و تفهیم دوستانه استفاده کند و بیشتر به رشد فکری و پرورشی افراد تحت مدیریت خود فکر می‌کند که البته بعضی اوقات به علت به کار نبردن روش‌های تند مدیریتی، مورد انتقاد واقع می‌شود.
در کنفرانس‌های مطبوعاتی که مورایس حضور دارد، می‌توانید این موارد را به خوبی مشاهده کنید.
در یک مقطع از زمان ایشان به مسئولان باشگاه سپاهان مراجعه کرد و گفت من می‌خواهم مسلمان شوم و باید چکار کنم؟
ذکر این نکته مهم است که اگر به خاطر ازدواج با یک خانواده مسلمان این انتخاب را داشته و یا با بررسی و انتخاب به این مهم رسیده باشد، در هر صورت رویداد مهم و نیکویی است و ما هیچ اصراری بر نقد و تایید هیچکدام از این دو روش نداریم.در ابتدای امر عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای ایشان توضیح داده شد و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف ایشان به اسلام فراهم گردید و به لطف خدا ایشان در محضر یکی از علما شهادتین را به زبان جاری ساخت و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردید.
بلافاصله یک وکیل حاذق برای انجام امور قانونی تشرف ایشان به اسلام به کار گمارده شد و ایشان طی یک فرآیند چند ماهه این اقدامات را انجام داد.
از سوی دیگر ازدواج ایشان با همسرشان شرعا اتفاق افتاده و انجام شده و ظرف چند روز آینده رسما و قانونا انجام می‌شود.
لازم به ذکر است که به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار ایشان فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات ایشان را برعهده دارد. بدیهی است که برای رعایت تمام احکام شرعی، برای کسانی که به دین اسلام مشرف می شوند، باید اصل استدراج را مدنظر قرار داد و به تدریج موارد لازم را منتقل نمود.

دیگر خبرها

  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • مورایس مسلمان شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی