Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:35:42 GMT

قاسم علی عسگری سرپرست مسابقات شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۷۵۳۵

قاسم علی عسگری سرپرست مسابقات شد

قاسم علی عسگری سرپرست مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جهت حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان روز یک شنبه 19 تیر ماه در سالن دوازه هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

با توجه به حساسیت مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، از سوی فدراسیون کشتی، قاسم علی عسگری مسئول دفتر رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست مسابقات انتخابی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام //

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فدراسیون کشتی سرپرست آزاد و فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد