Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:08:56 GMT

شرکت ملی نفت به وظایفش در قبال استان ایلام عمل کند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۷۶۴۸

شرکت ملی نفت به وظایفش در قبال استان ایلام عمل کند

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به مطالبات مردم ایلام از وزارت نفت گفت: شرکت ملی نفت به وظایفش در قبال استان ایلام عمل کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردارقدرت الله کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست با خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان مطالبات مردم ایلام از وزارت نفت اظهار داشت: شرکت ملی نفت به وظایفش در قبال استان ایلام عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه  استان ایلام گفت: مطالبات این نشست مطالبات همه مردم ایلام است، خواست این جمع نخبگانی نیست، چرا که رضایتمندی مردم نسبت به نظام مهمترین اولویتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: ایجاد دانشگاه نفت برای تربیت کادر متخصص در استان ایلام از مطالبات مردم است و نیازمندیم با تربیت کادر متخصص به این هدف برسیم.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: از لحاظ ظرفیت‌هایی که داریم شاید از استان‌های تراز اول باشیم اما آن نقشی را که باید در توسعه استان ایلام ایفا شود را هنوز ندیدیم.

روزانه نزدیک به 150 هزار بشکه نفت در استان ایلام احصا و صادر می‌شودایلام پایلوت اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی کشور شدقصه ناتمام "پارک ملی پلی پروپیلن در ایلام"/ پروژه‌ای که بعد از 3 سال هنوز کلنگ‌زنی نشده است

وی گفت: ما می‌خواهیم حضور سرمایه‌گذاران را در استان ایلام داشته باشیم و شرکت ملی نفت هم به وظایفش در قبال استان ایلام عمل کند.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اگر شرکت ملی نفت به وظایف خود به خوبی عمل کند، به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌تواند به امنیت پایدار منجر شود.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید شهرستان کهگیلویه، افزود: علیرغم وجود مصوبه برای اتصال استان به راه آهن، اقدامی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی، تصریح کرد: جاده های خطرناک سبب عدم حضور سرمایه گذاران در استان می شود.

حسینی به ظرفیت بالای منابع آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: سرچشمه تعدادی از سدها استان ما بوده، اما تخصیص مناسبی از آنها برای استان نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اهمیت احداث سد آبریز، عنوان کرد: چرا باید مردم ما در کنار منابع آبی، لب تشنه باشند و خبری از روند احداث آن نیست.

حسینی با اشاره به پتانسیل های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد.

کد خبر 6092584

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است