Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکران مردمی فیلم سینمایی هناس به کارگردانی حسین دارابی ساعت ۱۰ روز جمعه ۱۷ تیر ماه، با حضور مریلا زارعی بازیگر این فیلم، در پردیس سینمایی هویزه برگزار شد و ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد برگزار خواهد شد.

فیلم هناس به نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین‌الهی، کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در ژانر درام اجتماعی و خانوادگی تولید شده که با نگاهی زنانه به مقطعی مهم و ملتهب از دهه ۹۰ جامعه ایران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اثر روایت‌گر قصه زنی است که زندگی‌اش را در آستانه فروپاشی می‌بیند و به دلیل مورد تهدید قرار گرفتن خانواده‌اش دچار تشویش‌ها و نگرانی‌های درونی می‌شود. قصه ترور یک عشق  از زاویه دید شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد در آخرین روز‌های زندگی او به تصویر می‌کشد.

نظری استاندار خراسان رضوی گفت: سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی در ایران داریم پر کردن اوقات فراغت زائر باید در تناسب با زیارت باشد لذا باید کار هنری فرهنگی فاخر برای این مخاطب عظیم ارائه شود.

او گفت:حرکت محتوایی در عرصه سینما و هنر کار سختی است و شمابه این عرصه ورود پیدا کردید باید در بخش سخت افزاری و نرم افزاری و محتوایی سختی های زیادی را متحمل شوید زیرا این کار تاثیرگذار شما خالی از اجر معنوی نیست.

استاندار خراسان رضوی گفت: نباید جایگاه اقتصاد و فرهنگ عوض نشود مسائل اقتصادی ریشه در مسائل فرهنگی دارد نگاه ما این است از دریچه اعتقاد و انقلاب و نظام اسلامی هنر را به جهانیان نشان دهیم.

نظری گفت: اگرمبتنی بر مبانی اعتقادی و منویات انقلاب و در چارچوب انقلاب اسلامی سیر تکاملی پیشرفت انقلابی را دنبال کنید خیلی مسائل مردم حل می شود و باید جهت ارتقای کار فرهنگی در خانواده، یارانه های فرهنگی در ارتباط با کالای اساسی فرهنگی داده شود. نمادهای ما خانواده شهدا هستند و ما مفتخریم مصادیق عملی را در این مسیر به مردم معرفی می‌کنیم و این ارزشمند است. معنویت و اخلاص در کار شما می تواند آثار هنری فاخر همچون سرود "سلام فرمانده" به جهانیان عرضه کند.

از آثار هنری فاخر حمایت ویژه کنید

شفا تهیه کننده فیلم هناس در این جلسه گفت: تلاش کردیم با افراد طراز اول سینمای ایران محتوای غنی انقلاب اسلامی را به نمایش بگذاریم.

او گفت: ما از طرف سینما یک گام بر میداریم که سختی ساخته شدن اش مثنوی طولانی است اما در مقابل مسئولان فرهنگی و متولیان مربوطه باید جهت نشر و ترویج گام های بلندی بردارند.

تهیه کننده این فیلم سینمایی گفت:حمایت ویژه از فیلم های تاثیر گزار مانند هناس، موقعیت مهدی، بدون قرار قبلی و تمامی آثار فاخر هنری انقلاب داشته باشید فیلم هناس نمونه بارز اعتماد به جوانان انقلابی است.

فرهنگ دریچه سیاست است

خانم پیرانی همسر شهید رضایی نژاد گفت: با توجه به تجربه ای که بعد فیلم پشت سر گذاشتم میتوانم بگویم اگر دنبال جریان سازی و اثرگذاری هستید حمایت ازاین قبیل کارها با محتوای غنی فرهنگی می‌تواند تاثیر گزار باشد.

او گفت: فرهنگ دریچه سیاست است اگر بخواهیم تاثیرگزاری سیاسی خوبی داشتیم باید فرهنگ و هنر را در اولویت قرار دهیم.

در پایان این نشستی از عوامل تولیدی فیلم سینمایی هناس و خانواده شهید رضایی نژاد تقدیر بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران مردمی دیدار و گفتگو پردیس سینمایی خراسان رضوی فیلم هناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد

مصطفی مهدوی ارفع گفت: ۲۱۱ هزار و ۱۸۴ داوطلب پارسال به مراکز اهدای خون خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند، ادامه داد: اهدا کننده مستمر خون به کسی گفته می‌شود که حداقل ۲ بار در سال خون اهدا کند و این تعداد در سال گذشته بیش از ۸۵ هزار و ۸۱۸ نفر در استان گزارش شده است.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی بیان کرد: بیش از ۲۹ درصد اهدا کنندگان خون استان در این بازه زمانی «با سابقه» و حدود ۱۸ درصد اهداکننده «بار اولی» هستند.

وی با بیان اینکه در کشور‌های توسعه یافته زنان نیمی از اهداکنندگان خون را شامل می‌شوند، افزود: بانوان سال گذشته ۵.۳۵ درصد معادل هشت هزار و ۶۱۵ نفر از اهداکنندگان خون استان را تشکیل داده اند.

مهدوی ارفع افزود: شاخص اهدای خون ۲۷.۲۸ نفر به ازای هر هزار نفر جمعیت کشور است.

هم‌اکنون ۱۴ پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۶ پایگاه امام رضا (ع)، شهید سلیمانی، شهید کریمی، سناباد، امید و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهر‌های سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان و گناباد استقرار دارند و ۲ مرکز اهدای خون نیز در شهرستان‌های تربت‌جام و کاشمر فعال است.

استان ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفری خراسان رضوی، سومین تولیدکننده خون در کشور پس از استان‌های تهران و فارس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی