Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با اشاره به اینکه انتظار از کشتی‌گیران جوان ایرانی بالاست، به این نکته اذعان کرد برخی شاگردانش در مسابقات آسیایی در حد خود ظاهر نشده‌اند. - اخبار ورزشی -

حمید باوفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قهرمانی تیمش در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب هفت طلا، یک نقره و دو برنز اظهار داشت: به‌صورت کلی از نتیجه راضی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در یکی دو مورد می‌شد بهتر نتیجه گرفت. قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفته بودم که انتظار ما این است که بعد از حضور در انتخابی تیم ملی، تورنمنت بلغارستان، جام تختی و مسابقات ایتالیا بچه‌ها محک خوبی بخورند و ما شناخت خوبی روی هر 10 وزن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان پیدا کنیم. همین اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: آسیا حداقل در شش هفت وزن کیفیت قابل قبولی دارد، خصوصاً در اوزان پایین و همین نفرات در مسابقات قهرمانی جهان هم مدعی هستند. امسال در اوزان بالا هم دیدیم که کشتی‌گیران خوبی در اوزان 87، 97 و 130 کیلوگرم شرکت کرده بودند. آنچه که اهمیت دارد، این است که انتظار ما از جوانان بسیار بالاست و به همین دلیل می‌گویم در برخی اوزان بچه‌ها در لِوِل تیم ملی ایران کشتی نگرفتند.

باوفا در پاسخ به این سؤال که تیم اعزامی به مسابقات جهانی چقدر نسبت به تیم شرکت‌کننده در قهرمانی آسیا تغییر خواهد داشت، گفت: تقریباً 70، 80 درصد تیم جهانی را همین بچه‌های آسیایی تشکیل می‌دهند. ما پیش از حضور در منامه، یک تغییر اجباری در سنگین ‎وزن داشتیم که نفر اول را به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف از دست دادیم. این کشتی‌گیر را در جهانی هم در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد میزبانی بحرینی‌ها از مسابقات کشتی نیز تصریح کرد: میزبانی‌شان خیلی عالی بود، همه چیز سر جای خودش بود، هتل، محل مسابقه، تغذیه و... هیچ مشکلی وجود نداشت. برگزاری مسابقات در شرایط بسیار خوبی اتفاق افتاد.

عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی همچنین در خاتمه به موضوع جالبی اشاره کرد و گفت: دو سه روز پیش از اعزام، در محل نمازخانه خانه کشتی با علیرضا دبیر رو در رو شدم، او دعا کرد و گفت خدایا تیم حمید باوفا در بحرین هفت مدال طلا بگیرد که برایم خیلی جالب بود، چون ما دقیقاً هفت طلا در منامه گرفتیم و قهرمان شدیم.

طالقانی: باید از کشتی حمایت کنیم و پول بدهیم تا موفق شود/ مرام پهلوانی باید در عمل باشد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی مسابقات قهرمانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا توسط خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم.

این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…

تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.

قهرمانی المپیک ان‌شاءالله

تا باد چنین بادا»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور