Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی شهرستان بافت گفت: پرورش‌اندام و بدنسازی بافت استعدادهای بی‌نظیری دارد که از زمان انتصابم به عنوان رئیس این هیئت با همفکری پیشکسوتان و بزرگان این رشته سعی کردیم اقدامات قابل‌توجهی انجام دهیم که با توجه به اظهارات کارشناسانِ فن و بزرگان پرورش‌اندام، این رشته در شهرستان بافت روبه پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن عزیزپور پس از دیدار با دکتر محمد نصیری قهرمان اسبق جهان و رئیس کمیته فنی فدراسیون پرورش‌اندام و بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: به زودی شاهد اتفاقات خوبی در شهرمان با حمایت دکتر محمد نصیری پیشکسوت ارزنده کشورمان در حوزه پرورش اندام و بدنسازی خواهیم بود.

او می‌افزاید: بنده در ابتدای امر که در هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی شهرستان بافت مشغول به کار شدم با همکاری پیشکسوتان و بزرگان این رشته یک برنامه مدوّن طراحی کردیم که براساس همان برنامه کار را جلو بردیم و انصافا اقدامات خوبی هم انجام شد.

به گفته عزیزپور؛ پرورش‌اندام و بدنسازی در شهرستان بافت استعدادهای درخشان و فراوانی دارد که در همین مدت کوتاه با همان برنامه، شکوفا شده‌اند و سبب شده‌اند این رشته در شهرستان بافت در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرد.

او می‌گوید: استعدادیابی، برگزاری مسابقات متفاوت، میزبانی مسابقات استانی، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری، اعزام ورزشکاران به مسابقات متفاوت، توجه به باشگاه‌های فعال در سطح شهرستان و... از جمله اقداماتی هستند که انجام داده‌ایم و اقدامات دیگری نیز در آینده اجرایی خواهیم کرد.

عزیزپور ضمن تاکید بر استعدادیابی در این رشته ورزشی گفت: با باشگاه‌ها در سطح شهرستان برای استعدادیابی تعامل نزدیک داریم و تمام تلاش‌مان در هیئت بر این اصل متمرکز شده که استعدادهای ناب این رشته را در شهرستان بافت در مسیر شکوفایی قرار دهیم.

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی بافت در پایان گفت: باید از این فرصت استفاده کنم و از همه کسانی که پرورش‌اندام و بدنسازی بافت را حمایت کردند، تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرورش اندام بدنسازی محمد نصیری شهرستان بافت شهرستان بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شهید رضایی‌نژاد یکی از شهدای برجسته و شاخص کشور و استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهید داریوش رضایی‌نژاد ۲۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۶ در شهرستان آبدانان استان ایلام چشم به دنیا گشود، وی در چند سال آخر زندگی پربار خویش ضمن تدریس و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی مسئول اجرای بسیاری از طرح‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی بود و در سن ۳۴ سالگی معاونت انرژی اتمی ایران را به عهده داشت.

شهید رضایی‌نژاد اول مردادماه سال ۱۳۹۰ در تهران در مقابل دیدگان همسرش (شهره پیرانی) و فرزند خردسالش (آرمیتا) توسط تروریست‌های رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهرستان آبدانان استان ایلام به خاک سپرده شود.

به گزارش ایمنا، رئیس سازمان صدا و سیما امروز در سفر به استان ایلام ضمن حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهرستان مهران و بازدید از سامانه گرمسیری این شهر، و افتتاح پایانه مرزی مهران آغاز عملیات اجرایی فازهای اول و دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی، شرکت در نشست ستاد اربعین استان، حضور در صداوسیمای مرکز ایلام و افتتاح چند طرح فنی و استودیوهای تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس رسانه ملی به استان ایلام است.

کد خبر 751880

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • کاروان ایران راهی سیبری شد؛ جدال غول‌های پاورلیفتینگ در کراسنویارسک
  • آشنایی با پزشکی ترمیمی
  • هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم/ هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت