Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله صالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه فراهم کردن زمینه مشارکت خیران زنجانی در کارهای خیرخواهانه برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت، از اولویت های اصلی کمیته امداد است افزود: به همین منظور پویش نذر قربانی با هدف جمع آوری نذورات قربانی با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هرساله در آستانه عید سعید قربان، این نهاد بستر لازم را برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می‌ کند گفت: ترویج و توسعه سنت حسنه قربانی از برنامه های مهم این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، اظهار داشت: پویش نذر قربانی در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران و نیکوکاران در عید قربان برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت و بهره مندی آنها از برکات معنوی این ایام اجرا می شود.

صالحی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در قالب این پویش خیرخواهانه، برای مشارکت هر چه بیشتر خیران هم تصریح کرد: خیران زنجانی هم  می توانند با هر میزان از توانایی، در این پویش مشارکت کرده و سهمی در  اجرای این پویش  و خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت داشته باشند.

وی از آمادگی کمیته امداد استان زنجان برای جمع آوری نذورات قربانی خبر داد و گفت: نذورات خیران نیک اندیش بین مددجویان  تحت حمایت با اولویت فرزندان ایتام، بیماران صعب العلاج، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان،  اظهار داشت: هم استانی ها می توانند از ۲ روش کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* و  شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ به صورت غیر حضوری و یا بصورت حضوری از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری در پویش نذر قربانی مشارکت کنند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی زنجان موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی مستمری مددجویان عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی زنجان موسسات نیکوکاری پویش نذر قربانی کمیته امداد استان زنجان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد