Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر واردات گمرک با اشاره به پیاده سازی طرح آزمایشی پروژه کریدور ساده سازی شده گمرکی، از تسهیلات ویژه گمرک ایران برای صادرکنندگان کالا به روسیه خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  علی وکیلی در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی اعلام کرد، نظر به اینکه با توجه به توافقات اخیر با گمرک روسیه مقرر شده است در چارچوب "طرح آزمایشی پروژه کریدور ساده سازی شده گمرکی" به صادر کنندگان ایرانی محصولات فصول 07، 08 و 20 سیستم هماهنگ شده توصیف و کد گذاری کالا، تسهیلات ویژه ای برای  ترخیص کالا از گمرکات روسیه اعطا  شود، بدینوسیله به شرکت های صادرکننده محصولات مذکور که حائز شرایط مندرج در فایل معیارها و شرایط انتخاب فعالان اقتصادی مجاز پیوست هستند اعلام می شود، ضمن مطالعه کامل مستندات مندرج در بخش فعالان اقتصادی تارنمای گمرک ایران به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irica.ir نسبت به ثبت نام در سامانه فعالان اقتصادی مجاز مطابق فایل راهنمای نحوه ارسال اطلاعات اقدام نمایند.

در بخش دیگری آمده،  پس از ثبت نام و دریافت اطلاعات مورد نیاز، بررسی های لازم، برابر ضوابط و معیارهای مصوب فعالان اقتصادی مجاز مطابق فایل راهنمای نحوه ارسال اطلاعات در کمیته فعالان اقتصادی مجاز مستقر در دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی انجام خواهد گرفت و فهرست اسامی واجدین شرایط بلافاصله به گمرک روسیه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمرک گمرک فعالان اقتصادی مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان


کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


او گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • تشریفات گمرکی برای ۱۰ واگن باری ارسال شده به مرز شمتیغ انجام نشده است
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!