Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از افزایش بیش از ۳ برابری خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی از ۲۸ خرداد تا ۱۵ تیرماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۴۲۱ تن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۱ برداشت کرده‌اند از طریق ۱۲ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محموله‌های گندم تحویلی گندم‌کاران افزایش داشته است، تصریح کرد: تاکنون ۲۴۷۹ محموله گندم از ۹۹۷ گندم‌کار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه وزارت جهادکشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

زمانی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده انجام شده است، افزود: کشاورزان می‌بایست مدارک خود را بدون مغایرت و با ارائه کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی، جهت تحویل گندم به مراکز ملکی و خصوصی مراجعه کنند.

شایان ذکر است خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان زنجانی از ۲۸ خرداد ماه سال‌جاری آغاز و با توجه به روند برداشت گندم با به کارگیری مراکز خرید متعدد، تا تحویل آخرین محموله گندم از کشاورزان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان گندم خرید تضمینی گندم خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید