Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برابر ماده ۸ قانون بیمه، خودروی متعارف خودرویی است که ارزش آن کمتر از ۵۰ درصد دیه یک انسان در ماه حرام باشد و خودروی نامتعارف خودرویی است که ارزش آن بالای ۵۰ درصد دیه یک انسان در ماه حرام باشد.

به گفته سرهنگ مومنی در سال جاری دیه یک انسان در ماه حرام ۸۰۰ میلیون است که ۵۰ درصد آن ۴۰۰ میلون تومان است، پس خودرویی متعارف است که زیر مبلغ ۴۰۰ میلیون باشد که در خودرو‌های ایرانی مانند دنا پلاس می‌توانیم بگوییم که خودرویی متعارف است و خودرویی که بالای ۴۰۰ میلیون باشد خودروی نامتعارف است و اگر تصادفی پیش آمد و خودرو نامتعارف بود بیمه خسارتی که به زیان دیده پرداخت می‌کند به خودروی نامتعارف، بر اساس قیمت خودروی متعارف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت: در حال حاضر  تخفیف بیمه روی کد ملی اعمال می شود و اگر مالک، راننده خوبی باشد تخفیف به وی تعلق می گیرد و این تخفیف برای وی محفوظ می ماند و اگر خودروی جدید خرید این تخفیف به ماشین جدید منتقل می شود و اگر هم نخرید می تواند به افراد درجه یک خانواده مانند فرزند و همسر  و والدین  منتقل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس قانون تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان

به گزارش صدای ایران از ایسنا،علیرضا نجفی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با اشاره به انتشار خبر حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته (۱۱ اردیبهشت‌ماه) خودروی پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرخه که پس از پایان وقت کاری و در راه بازگشت به اهواز بودند، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. وی با بیان اینکه در این حادثه شلیکی رخ نداد، افزود: در این حادثه افراد ناشناسی با متوقف کردن خودروی پزشکان، با سلاح سرد برای آنها مزاحمت ایجاد کردند و اکنون موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است. 


وی با بیان اینکه در این حادثه شلیکی رخ نداد، افزود: در این حادثه افراد ناشناسی با متوقف کردن خودروی پزشکان، با سلاح سرد برای آنها مزاحمت ایجاد کردند و اکنون موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

این دانشگاه اعلام کرد خودروی پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرخه، پس از پایان وقت کاری و در راه بازگشت به اهواز، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. به دنبال این اتفاق، دکتر محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دستور ویژه‌ای برای پیگیری مشکل پیش آمده برای پزشکان صادر کرد.

با توجه به ایجاد مزاحمت و بروز برخی مشکلات برای بعضی از پزشکان و اماکن بهداشتی درمانی کرخه، این موضوع به صورت ویژه توسط مدیریت شهرستان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی