Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه نیمه‌شب پنج شنبه با حضور در این تونل، وضعیت امنیت آن را بررسی و دستورات لازم را با هدف جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی برای شهروندان صادر کرد.

در این بازدید، استاندار کرمانشاه دستور داد که با هدف حفظ امنیت رانندگان و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی، مسیر بخشی از خیابان مدرس تا زمان تثبیت خاک، مقاوم‌سازی تونل و استحکام آن مسدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس دستور استاندار و با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت ترافیکی از امشب تا اطلاع ثانوی در مسیر خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا سه‌راه نواب اعمال شده است.

براساس اعلام پلیس راهور، رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین (خیابان کوهساری و خیابان جلیلی)، برای تردد استفاده کنند.

پروژه قطار شهری کرمانشاه در سال ۹۳ با تغییر سیستم، از منوریل به قطار شهری تبدیل شد و همان زمان مقرر شد ۶ کیلومتر از مجموع ۱۳ کیلومتر طول مسیر به صورت زیرزمینی اجرا شود.

مرحله اول این پروژه از میدان معلم واقع در سه راه مسکن آغاز و به طول ۸.۶ کیلومتر تا میدان آزادی ادامه پیدا می کند و مرحله دوم نیز به طول حدود ۴.۴ کیلومتر از میدان آزادی آغاز و تا میدان فردوسی ادامه خواهد داشت.

از مجموع ۱۳ کیلومتر طول مسیر، هفت کیلومتر ابتدایی آن به صورت روگذر (میدان معلم تا بالاتر از سه راه ۲۲ بهمن) و ۶ کیلومتر باقی مانده نیز (از سه راه ۲۲ بهمن تا میدان فردوسی) به صورت زیرگذر خواهد بود.

کد خبر 689109 منبع: ایرنا برچسب‌ها استان کرمانشاه مترو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه مترو سه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر

آسفالت تونل کندوان، بیش از 2 سال است توسط «عوامل راه‌ساز»، «تخریب و لایه‌برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت‌هاست،‌ توسط عوامل راه‌ساز، «تخریب فنی» شده است. مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشا نمی‌دهد، آسفالت مسیر کنده شده است.

این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ‌ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می‌کند که برای شیشه‌های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می‌کند. در مقابل،‌ اخیراً «چراغ‌های مخفی رنگی در بخش‌هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند./ دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن