Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن در شماره امروز (جمعه) خود به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که گانتس خطاب به روزنامه نگاران اسراییلی چنین مطلبی را بیان کرده است.

گانتس به منظور تحریک کشورهای حوزه خلیج فارس علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که گروه های هوادار ایران بیش از آنکه علیه اسراییل فعالیت نمایند علیه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس مشغول فعالیت هستند و بر همین اساس باید به تقویت همکاری های منطقه ای در بخش دفاع هوایی و دریایی و سایر بخش ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی که این روزها با انحلال پارلمان ، بحران های داخلی آن بیش از گذشته آشکار شده است ، در تلاش است تا با تکرار نام ایران ، میان تهران و همسایگان عرب منطقه اختلاف افکنی کند و در همین ارتباط دائما موضوع همکاریهای منطقه ای بین این رژیم با سایر کشورهای عربی همزمان با سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به منطقه را تکرار می کند.

تلاشی که تاکنون از سوی کشورهای عربی بی پاسخ مانده است .

در همین چارچوب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ارایه آماری سعی کرد سازش برخی سران عرب منطقه با این رژیم را موفق جلوه دهد .

او گفت که پس از امضای موافقتنامه ابراهیم در سال ۲۰۲۰ تا کنون تقریبا ۱۵۰ نشست با همتایان منطقه ای خود برگزار کرده اند.

گانتس همچنین مدعی شد که اسراییل پس از انعقاد توافق یاد شده تا کنون قراردادهایی به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار با کشورهای منطقه به امضا رسانده است .

گانتس نام کشورهای یاد شده را ذکر نکرد اما خاطرنشان کرد که سفر بایدن به اسراییل دربردارنده پیامی برای ایران است

کد خبر 689116 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خلیج فارس رژيم صهيونيستى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل خلیج فارس رژيم صهيونيستى کشورهای عرب خلیج فارس منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین

وزیر خارجه رژیم اسرائیل در واکنش به اظهارات اردوغان علیه نتانیاهو و درباره قدس نوشت: اردوغان رویای فروپاشی اسرائیل، فتح قدس و رهبری جهان اسلام را در سر می‌پروراند. اردوغان! به دیدن سریال‌های ترکی و رویا پردازی ادامه بده. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از سخنرانی اردوغان در پلتفرم فلسطین، در توییتی به زبان ترکی نوشت: اردوغان رویای احیای دوباره امپراتوری عثمانی را در سر دارد و امروز در نشست فلسطین، اتهامات و سیاه نمایی علیه اسرائیل را دنبال کرد.

وی افزود: او رویای فروپاشی اسرائیل، فتح قدس و رهبری جهان اسلام را در سر می پروراند. اردوغان! به دیدن سریال های ترکی و رویا پردازی ادامه بده. با واقعیت روبرو شوید و بردن ترکیه به تاریکی را رها کنید. شما مایه شرم میراث آتاتورک و ملت ترکیه هستید.

وزارت خارجه ترکیه: این اظهارات نشاندهنده وضعیت روحیه اعضای کابینه اسرائیل است

پس از آن وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای، این اظهارات را مسخره و سطح پایین خواند و اعلام کرد: هدف گرفتن رئیس جمهورمان که واقعیت عریان را درباره اسرائیل به زبان آورد، وضعیت روحی موجود در دولت اسرائیل را نشان می دهد. همه اعضای دولت اسرائیل در مقابل عدالت حتماً حساب خواهند داد. ترکیه بدون ترس و واهمه ظلمی را که در حق مردم فلسطین روا می شود را به زبان خواهد آورد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین کنفرانس فلسطین درباره اقدامات اسرائیل علیه مردم غزه گفت: نتانیاهو، مانند جنایتکاران پیش از خود، نامش را با شرمساری به عنوان قصاب غزه در تاریخ به ثبت رساند. این لکه سیاه روی پیشانی او ماندگار شده و پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود