Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:02:25 GMT

وقوع ۲ تصادف با ۱۱ مصدوم در محورهای سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۸۴۹۴

وقوع ۲ تصادف با ۱۱ مصدوم در محورهای سمنان

 مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بنا بر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان، واژگونی یک دستگاه خودروی سورن در کیلومتر 64 محور سمنان- دامغان به این مرکز اعلام شد.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر از پایگاه آهوان به محل وقوع سانحه رانندگی اعزام شدند، افزود: تعداد مصدومان این حادثه، پنج نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: مصدومان این سانحه رانندگی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

واژگونی تیبا با ۶ مصدوم

محمدخانی ادامه داد: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این سانحه رانندگی در کیلومتر 59 محور شاهرود- میامی به وقوع پیوست، اضافه کرد: امدادگران هلال احمر از پایگاه شهدای میامی برای کمک به مصدومان به محل وقوع سانحه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تعداد مصدومان این سانحه رانندگی را 6 نفر اعلام کرد و افزود: یک نفر از مصدومان توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافت.

محمدخانی خاطرنشان کرد: پنج نفر از مصدومان نیز برای درمان توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان محور شاهرود میامی مظفر محمدخانی محور سمنان دامغان امدادگران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی (سحر) با حضور در دبستان ابتدایی دخترانه آزادگان شهرستان قزوین و برپایی فضای دوستدار کودک به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب، آموزش‌های امدادی، مسابقه، قصه گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حمایتی ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این مانور تمرینی در راستای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث و توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صبوری غیاثوند ادامه داد: افراد مشارکت کننده در این مانور، فراگیران شرکت کننده در دومین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان «فضای دوستدار کودک پس از بحران»، تدوین شده توسط مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر استان بودند که این مانور در واقع کار عملی پایانی این افراد، بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امیدوارم با همکاری معاونت جوانان هلال احمر استان و همچنین مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر، میزان آمادگی اعضای تیم سحر را در کاهش و کنترل استرس و آسیب‌های روانی بعد از حوادث و بحران‌ها و برخی تهدید‌های بعد از وقوع حوادث با اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی و همچنین مانور‌های عملیاتی، افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان