Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@13:05:33 GMT

ورود سگ به پارک‌ها ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۸۵۳۹

ورود سگ به پارک‌ها ممنوع است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت ورود سگ به پارک‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق،   سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:‌ بر اساس طرحی، تمام کلانتری‌ها و یگان امداد را مکلف کردیم که بحث ایجاد یک فضای مناسب و برخورد با تمام عناصر آلوده کننده پارک‌ و تفرجگاه‌ها را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ این طرح در دستور کار روزانه آن‌هاست و هر روز بالغ بر ۲ هزار پارک زیر نظر کلانتری و یگان امداد قرار گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه در این طرح، پارک‌ها از لوث وجود اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک خواهند شد، گفت:‌ اخیرا با توجه به دستور جدیدی که صادر کردیم، بحث ورود سگ ها به پارک ها نیز مطرح شد؛ برخی با سگ‌ها به پارک وارد می‌شوند و رعایت نیز نمی‌کنند، به خصوص درباره سگ‌های بسیار بزرگ که حتی دیدن آن برای برخی رعب آور است. رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته است که اعلام می‌کنیم ورود همه این‌ها به پارک ممنوع است.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود:‌ این اقدامات از نظر ما جرم محسوب می‌شود و جرم مشهود است که برخورد قانونی با این ها صورت خواهد گرفت.

رحیمی درباره شیوه نظارت بر پارک و تفرجگاه ها نیز اظهار کرد:‌ در برخی موارد که فضا اجازه می‌دهد همکاران با موتور و خودرو حضور خواهند داشت اما بیش از ۹۰تا ۹۵ درصد به صورت پیاده تردد می‌کنند که مردم با دیدن پلیس احساس آرامش کنند؛ همکارانم به صورت گشت های دو یا سه نفره در اغلب پارک‌ها حرکت می‌کنند. این اقدام تا لحظه‌ای که مردم در پارک‌ها حضور دارند و در حال استفاده هستند، استمرار خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سردار حسین رحیمی یگان امداد تهران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه‌راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیشتر اقدامات که از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تعریف شده بود، توسط شهرداری انجام شد؛ در این راستا ۹۵ درصد از بودجه مصوب منجر به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه ۵ شهرداری شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و در این راستا اقداماتی در حوزه طراحی در دستور کار شهرداری گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار قرار دارد.

کارگر اظهار کرد: در این زمینه همچنین پروژه رفع گلوگاه‌ها، آزادسازی‌ها و اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 748495

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی