Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان عقیده دارد ممفیس دیپای به درد بارسلونا خواهد خورد و لواندوفسکی می‌تواند مهاجمی تعیین‌کننده برای این تیم باشد

رونالد کومان از تمایل هلندی‌های بارسلونا برای ماندن در این تیم و روابط عادی‌اش با خوان لاپورتا، رییس کنونی بارسا صحبت کرده است. 

طرفداری | رونالد کومان، سرمربی پیشین بارسلونا که پس از جام جهانی 2022 روی نیمکت تیم ملی هلند خواهد نشست، برای حضور در یک تورنمنت خیریه گلف به بارسلونا آمده و در خصوص هلندی‌های بلوگرانا و احتمال حضور روبرت لواندوفسکی در نیوکمپ صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد کومان گفت:

با فرنکی [دی یونگ] و ممفیس [دیپای] مرتب در تماس هستم. از وضعیت فرنکی مطلعم و او پیش‌تر گفته می‌خواهد در بارسلونا بماند. قصد او ادامه‌دادن کارش در بارسا است. این تنها چیزی است که درباره شرایط او می‌دانم. ممفیس ثابت کرده می‌تواند بازیکنی عالی باشد. او بازیکنی مناسب بارسلونا است و به همین علت سال گذشته او را جذب کردیم. استفاده از ممفیس به نظر ژاوی مربوط است اما از نظر من، کیفیت ممفیس غیرقابل انکار است و او به درد بارسا می‌خورد. 

تمام جزئیات قرارداد فرنکی دی یونگ با بارسلونا

کومان در خصوص سایر شرایط نقل‌وانتقالات بارسا و احتمال جذب لواندوفسکی نیز صحبت کرد:

بهترین‌ها را برای بارسا میخواهم و امیدوارم آن‌ها بازیکنان خوبی جذب کنند. فکر می‌کنم این تیم باید تقویت شود، این چیزی است که مدت‌ها است درباره‌اش اطلاع داریم. می‌دانیم که وضعیت اقتصادی بارسلونا بهتر شده اما هنوز هم شرایط‌شان مشکل است. لواندوفسکی سال‌های اوجش را پشت‌سر گذاشته اما هنوز هم یک گل‌زن قهار است و نیازهای بارسلونا برای رقم زدن تفاوت‌ها را برطرف می‌کند. فکر می‌کنم لواندوفسکی می‌تواند مهره مهمی برای بارسا باشد. بارسلونا همیشه باید بهترین‌ها را داشته باشد و بزرگ‌ترین بازیکنان را جذب کند. 

سرمربی هلندی سابق بارسا در خصوص روسای این باشگاه هم به صحبت پرداخت:

لاپورتا تمام تلاشش را برای بارسلونا انجام می‌دهد. او باشگاه را در شرایطی پیچیده تحویل گرفت و برایش آرزوی موفقیت دارم. روابط ما عادی است؛ مشکلاتی با هم داشتیم اما فکر می‌کنم گذشته‌ها گذشته و نیازی به صحبت کردن درباره آن روزها نیست. من شغل پیدا کرده‌ام و خوش‌حالم که از ژانویه دوباره سرمربی‌گری می‌کنم. هرکس مسیر خودش را دارد. با بارتومئو رابطه خیلی خوبی داشتم و فکر می‌کنم او رییس بسیار خوبی برای این باشگاه بود. بارسلونا در زمان بارتومئو جام‌های زیادی برد اما دقیقا نمی‌دانم در سال‌های اخیر از نظر مالی و اقتصادی چه اتفاقاتی افتاد.

اخبار داغ 

رونمایی بارسلونا از کاغذ رویای دوران کودکی کریستنسن در مورد بازی برای این تیم صحبت های دانشگر درباره شادی بعد از گل با پیراهن استقلال، سوژه جدید ویدیو چک جدایی ادر میلیتائو از پارتنر خود، چند روز پس از به دنیا آمدن دخترشان عزت اللهی: احتمال جدایی اسکوچیچ؟ در جلسه کمیته فنی و مسئولان وزارت ورزش نبودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟