Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:42:29 GMT

شمارش معکوس برای جنگ ستارگان در آزادی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۸۷۰۵

شمارش معکوس برای جنگ ستارگان در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، همین که سه طلایی مسابقات جهانی 2021 نروژ قرار است روز یکشنبه روی تشک بروند، کافی است تا این مسابقات را جنگ ستارگان بنامیم. به جز 4 وزن بالا که در آن رقابت ها به شدت داغ و جذاب است، در وزن 61 کیلوگرم نیز رضا اطری قرار است با داریوش حضرتقلی زاده مبارزه رودررو داشته باشد.
البته در این میان در کشتی فرنگی هم فقط سنگین وزن ها مسابقه رودررو برگزار می کنند و در سایر اوزان محمد بنا تصمیم گرفته تا صاحبان دوبنده تیم ملی را به شکل دیگری انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در وزن 61 کیلوگرم بین رضا اطری و داریوش حضرتقلی‌زاده مسابقه رو در رو برگزار خواهد شد و اگر اطری در مبارزه اول به برتری برسد، دوبنده تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی صربستان را به دست خواهد آورد و در غیر این صورت دوبنده تیم‌ملی به کشتی‌گیری خواهد رسید که به دو پیروزی از سه مبارزه برسد.
* در وزن 86 کیلوگرم و در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی بین علیرضا کریمی و محسن مصطفوی یک دیدار برگزار خواهد شد و برنده این دیدار به مصاف حسن یزدانی خواهد رفت که در این مرحله اگر حسن یزدانی در مبارزه اول به برتری برسد، دوبنده تیم‌ ملی در رقابت‌های جهانی صربستان را به دست خواهد آورد و در غیر این صورت دوبنده تیم‌ ملی به کشتی‌گیری خواهد رسید که به دو پیروزی از 3 مبارزه برسد.
* در وزن 92 کیلوگرم، بین امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا و مهدی حاجیلوئیان قهرمان جام‌ تختی یک دیدار برگزار خواهد شد و برنده این دیدار به مصاف کامران قاسم‌پور خواهد رفت که در این مرحله اگر قاسم‌پور در مبارزه اول به برتری برسد، دوبنده تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی صربستان را به دست خواهد آورد و در غیر این صورت دوبنده تیم‌ملی به کشتی‌گیری خواهد رسید که به دو پیروزی از 3 مبارزه برسد.
* در وزن 97 کیلوگرم، رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی بین محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج برگزار خواهد شد. در صورت پیروزی گلیج وی ملی‌پوش این وزن خواهد شد و در صورت شکست گلیج دوبنده تیم‌ ملی در این وزن به کشتی‌گیری خواهد رسید که به 2 پیروزی از 3 مبارزه دست پیدا کند. 
* در وزن 125 کیلوگرم، بین یداله محبی دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور و امیررضا معصومی نفر اول جام تختی یک دیدار برگزار خواهد شد و برنده این دو کشتی‌گیر به مصاف امیرحسین زارع خواهد رفت که در صورتیکه در مبارزه اول زارع برنده شود، دوبنده تیم‌ملی را به دست خواهد آورد؛ در غیر این صورت دوبنده تیم‌ ملی به کشتی‌گیری خواهد رسید که به 2 پیروزی از 3 مبارزه دست پیدا کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دست خواهد آورد پیروزی از 3 مبارزه برگزار خواهد شد دوبنده تیم ملی مبارزه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است

سطح بالاتری از تعمیرات برد الکترونیکی، مهندسی معکوس برد الکترونیکی را شامل می شود. این متخصصان با استفاده از توانایی‌های تجزیه و تحلیل عمیق خود، بردهای الکترونیکی را بررسی و تحلیل می‌کنند تا مشکلات و ایرادات آنها را شناسایی و راه‌حل‌هایی برای تعمیر و بازسازی آنها ارائه دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از راشا مکاترونیک پارت، کار در حوزه الکترونیک در سطوح مختلف از مبتدی تا حرفه ای و در بخش های مختلف می تواند درآمد مختلفی برای شاغلان در این حرفه فراهم کند. در این رپورتاژ قصد داریم تا ضمن معرفی حوزه های مختلف کاری پیش نیاز ها و مهارت های لازم در هر بخش را بیان کنیم.

مونتاژ بردهای الکترونیکی

یکی از ابتدایی ترین کارها در حوزه الکترونیک مونتاژ بردهای المترونیکی است. این شاخه از الکترونیک نیاز به تحصیلات آکادمیک نداشته و بیشتر به صورت تجربی و تمرین مهارت در فرد ایجاد می شود. در این فیلد افراد باید قطعات الکترونیک در پیکج های مختلف را شناخته و توانایی لحیم کاری و مونتاژ آن بر روی بردهای الکترونیکی را داشته باشند. در این فیلد افراد می توانند در سطوح مختلف مبتدی تا حرفه ای مشغول به کار باشند. شخات قطعات و دقت و تمرکز و تجربه در بهبود کار این افراد بسیار موثر است.

تعمیرات برد الکترونیکی

سطح بالاتر از مونتاژ بردهای الکترونیکی، تعمیرات برد الکترونیکی است. یکی از مهمترین فرصت‌هایی که تعمیرات برد الکترونیکی ارائه می‌دهد، ایجاد درآمد پایدار است. از آنجا که تجهیزات الکترونیکی در هر جای جهان وجود دارند و هرگز از مد نمی‌رود، تعمیر آنها همیشه یک نیاز اساسی است. این به افرادی که تخصص و تجربه لازم را در این زمینه دارند، امکان می‌دهد تا یک کسب و کار پایدار و سودآور برای خود بسازند.

همچنین، تعمیرات برد الکترونیکی فرصت‌های شغلی فراوانی را برای افراد با تخصص در این زمینه فراهم می‌کند. از جمله این شغل‌ها می‌توان به تعمیرکاران الکترونیک، تکنسین‌های تعمیرات برد، و متخصصان تعمیرات ماشین‌های الکترونیکی اشاره کرد. این شغل‌ها با حقوق و فرصت‌های پیشرفت حرفه‌ای برای افرادی که در آنها مهارت دارند، همراه است.

این فیلد نیز پیش نیازهایی دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آشنایی با اصول مدار الکترونیکی به صورت آکادمیک آشنایی با قطعات الکترونیکی آشنایی با ابزار اندازه کیری و تعمیرات برد الکترونیکی

کسب تجریه در برخوردهای بردهای الکترونیکی مختلف

با فعالیت در این حوزه و تقویت مهارت فرد می تواند به صورت دائمی یا پروژه ای با سایر افراد یا شرکت ها همکاری کرده و درآمد خوبی ازین طریق کسب نماید. درآمد تعمیر برد الگترونیکی می تواند یکی از بیشتری درآمد های در حوزه مهندسی باشد.

تعمیر بردهای الکترونیکی یکی از فرصت‌های شغلی پر درآمدی است که نیازمند بهره‌وری از مهارت‌های فنی و تجاری مناسب است. در این راپورتاژ، به بررسی مهارت‌های لازم برای ورود به این صنعت، فرصت‌های شغلی مرتبط و چشم‌اندازهای آینده این حوزه خواهیم پرداخت.

مهارت‌های لازم:

دانش فنی: توانایی تشخیص و رفع مشکلات الکترونیکی بر روی بردهای مختلف از جمله مادربورد، کارت گرافیک، بردهای مدارچاپی و ... از مهارت‌های اساسی است. تعمیرات مهندسی: توانایی استفاده از ابزارها و تجهیزات تعمیراتی به طور صحیح و موثر نیز برای انجام تعمیرات با کیفیت بالا ضروری است. مهارت‌های برق و الکترونیک: آشنایی با مفاهیم برق و الکترونیک و همچنین توانایی تفسیر شماتیک‌های الکترونیکی از دیگر مهارت‌های مورد نیاز است. مهارت‌های مدیریتی و ارتباطی: توانایی مدیریت زمان، مهارت‌های ارتباطی موثر با مشتریان و همکاران، و همچنین توانایی راهبری کسب و کار به سمت موفقیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرصت‌های شغلی:

ایجاد کسب و کار شخصی: با توانایی بهره‌گیری از مهارت‌های فنی و تجاری لازم، می‌توانید کسب و کار تعمیر بردهای الکترونیکی خود راه‌اندازی کنید.

اشتغال در کارگاه‌های تعمیرات الکترونیکی: امکان اشتغال در کارگاه‌های تعمیرات الکترونیکی مختلف با توجه به تخصص و مهارت‌های خود وجود دارد. همکاری با شرکت‌های تعمیرات الکترونیکی: امکان همکاری با شرکت‌های مختلف تعمیرات الکترونیکی به عنوان تعمیرکار یا متخصص فنی نیز وجود دارد. چشم‌اندازهای آینده: توسعه رو به پیشرفت تکنولوژی الکترونیکی و افزایش استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی، فرصت‌های شغلی در حوزه تعمیر بردهای الکترونیکی را در آینده بهبود خواهد داد. بنابراین، افرادی که دارای مهارت‌های مورد نیاز برای این صنعت هستند، می‌توانند از فرصت‌های شغلی بیشتری بهره‌مند شوند.

مهندسی معکوس برد الکترونیکی

سطح بالاتری از تعمیرات برد الکترونیکی، مهندسی معکوس برد الکترونیکی را شامل می شود.

مهندسان معکوس برد الکترونیکی نقش بسیار مهمی در جامعه فناوری امروزی ایفا می‌کنند. این متخصصان با استفاده از توانایی‌های تجزیه و تحلیل عمیق خود، بردهای الکترونیکی را بررسی و تحلیل می‌کنند تا مشکلات و ایرادات آنها را شناسایی و راه‌حل‌هایی برای تعمیر و بازسازی آنها ارائه دهند.

یکی از مهمترین نقش‌های مهندسان معکوس برد الکترونیکی در صنعت تعمیرات الکترونیکی، تعمیر و بازسازی تجهیزات الکترونیکی پیچیده است که توسط افراد دیگر تعمیر نشده‌اند. این مهندسان با استفاده از تجربیات و دانش خود، به تجزیه و تحلیل بردها و اجزای الکترونیکی آنها می‌پردازند و با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه، تجهیزات را به حالت کاربردی و عملی برمی‌گردانند.

علاوه بر این، مهندسان معکوس برد الکترونیکی نقش بسیار مهمی در بهبود فناوری‌های قدیمی و قدرتمند کردن تجهیزات الکترونیکی ایفا می‌کنند. آن‌ها با تحلیل و تجزیه مدارهای الکترونیکی، قابلیت‌ها و عیوب تجهیزات را شناسایی می‌کنند و با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه، تکنولوژی‌های جدید و به‌روز را به بازار معرفی می‌کنند.

همچنین، مهندسان معکوس برد الکترونیکی نقش مهمی در امنیت سایبری نیز ایفا می‌کنند. آن‌ها با تحلیل بردها و سیستم‌های الکترونیکی، ضعف‌ها و آسیب‌پذیری‌های امنیتی را شناسایی می‌کنند و راه‌حل‌هایی برای بهبود امنیت اطلاعات ارائه می‌دهند.

از توانمندی های مورد نیاز برای مهندسی معکوس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آشنایی با اصول مدار الکترونیکی آشنایی عمیق برای اصول طراحی برد الکترونیکی آشنایی با انواع قطعات برد های الکترونیکی آشناییی با ابزار اندازه گیری و تعمیرات برد الکترونیکی آشنایی با نرم افزار های طراحی الکترونیکی مانند التیوم دیزاینر و پروتئوس آشنایی و کسب مهارت در مهندسی معکوس برد الکترونیکی

افرادی که در این حوزه به کسب مهارت و فعالیت مشغول شوند می توانند هم برای خود پروژه تعریف کنند و ایده های خود را طراحی و عملیاتی کنند و آن را به بازار عرضه کنند هم می تاونند از شرکت های مختلف و اشخاص پروژه گرفته و با انجام آن ها به کسب درامد مشغول شوند. بازار این حوزه در شرایط تحریمی اکنون ایران بسیار داغ بوده و شرایط را برای رشد علم و فناوری کشور نیز فراهم می کند.


 

نتیجه گیری

در این رپورتاژ به بررسی حوزه های شغلی مختلف در موضوع الکترونیک از جمله مونتاژ بردهای الکترونیکی، تعمیر برد الکترونیکی و مهندسی معکوس برد الکترونیکی پرداخته و مهارت های لازم برای هرکدام را بیان کردیم. همچنین موقعیت های شلغی ممکن را شرخ دادیم. نکته مهم این است که در هرکدام ازین موضوعات کسب مهارت و تجربه اهمیت بسیار بالایی دارد و اثر مستقیم روی درآمد حاصل از این حرفه خواهد داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد