Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، آزمون ضمن حمایت از اسکوچیچ از مسئولان فدراسیون فوتبال خواهش کرده تا به هیچ عنوان دست به تغییر سرمربی تیم ملی نزنند و اگر هم قرار است اتفاقی روی نیمکت تیم ملی بیفتد این موضوع به بعد از جام جهانی موکول شود.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سردار آزمون اخبار مرتبط رونمایی از کیت جدید لورکوزن با حضور سردار آزمون + عکس ۱۴۰۱/۴/۱۵ فروشگاه و کافه هفت با حضور سـردار آزمون در چالوس افتتاح شد ۱۴۰۱/۴/۱۴ ویلای سوپرلاکچری سردار آزمون همه را شوکه کرد! + فیلم ۱۴۰۱/۴/۱۲ رقص سردار آزمون در اتوبوس معروف تیم ملی! + فیلم ۱۴۰۱/۴/۱۲ چند نکته درباره تیم والیبال زنان سردار آزمون ۱۴۰۱/۴/۹ کلیپ جشن عروسی سردار آزمون لو رفت! ۱۴۰۱/۴/۶ آخرین ویدیو ها تعقیب و گریز یک سارق در آمریکا + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۱۲:۱۹ تصادف عجیب پژو و پراید در زنجان + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۱۱:۵۹ نخست وزیر پیشین ژاپن ترور شد + فیلم لحظه تیراندازی ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۱۰:۱۰ تصویری حیرت انگیز از حرکت زمین + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۲۳:۳۲ جانسون پس از استعفا: ناراحتم که بهترین شغل دنیا را رها می‌کنم ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۲۲:۳۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۴:۰۰ حمایت سردار آزمون از اسکوچیچ: خواهش می کنیم اسکوچیچ را تغییر ندهید ۱۳:۵۴ تمیز کردن جرم و رسوب شیرآلات بی دردسر ۱۳:۴۳ افزایش قیمت ماکارونی تا مرز ۱۷۰ درصد ۱۳:۳۹ آیین نامه واردات خودرو در انتظار تصویب در هیات دولت / مجوزی برای ورود خودروساز جدید داده نشده است ۱۳:۳۲ اگر برای تمام وعده ها به جای غذا اسکناس ۱۰۰ دلاری هم می خوردند، باز هم هزینه ها انقدر بالا نمی رفت ۱۳:۲۷ فوری: شینزو آبه جان باخت ۱۳:۱۲ توزیع کوپن کالاهای اساسی از کدام استان آغاز می شود؟ ۱۳:۱۰ راهنمای خرید صفر تا صد وسایل آشپزخانه جهیزیه عروس ۱۳:۰۵ دفاعی که ناگهان خاموش شد و باری که هنوز به مقصد نرسیده! ۱۲:۵۵ راههای تقویت صبر و بردباری از نظر روانشناسان ۱۲:۴۵ واکنش ایران به ترور شینزو آبه ۱۲:۴۰ هوشنگ ابتهاج در بیمارستان بستری شد ۱۲:۳۵ ابوترابی: در حوزه های انتخابیه به ما می‌گویند «بی‌عرضه اید»! ۱۲:۳۲ رییس جمهور: می‌توان در تهران نشست و گزارشاتی را گرفت و فیلم تهیه کنند و امثال بنده ببینیم، اما این کافی نیست ۱۲:۲۲ ثبت اطلاعات اقامت ۷۳ میلیون ایرانی در سامانه اسکان و املاک ۱۱:۵۴ بد حساب ترین لیگ‌ های فوتبال دنیا را بشناسید ۱۱:۵۰ نتایج اولیه آزمون ارشد علوم پزشکی اعلام شد ۱۱:۴۶ مالیات ابرازی طلافروشان؛ فقط ۶ میلیون تومان!!! ۱۱:۴۲ کدام شاخص تورم را بهتر نشان می دهد؟ ۱۱:۳۸ پیام رهبر معظّم انقلاب اسلامی به حجّاج بیت‌‏الله‌الحرام منتشر شد ۱۱:۲۶ توقف تولید سمند و تیبا منتفی شد؟ ۱۱:۲۴ تحقق بیش از ۷۹ درصدی درآمدهای مالیاتی، گمرک و فروش نفت بین ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۰۴ تا ۱۵.۳ درصد!/ ۷۰درصد دستگاه ها هیچ لیست حقوقی بارگذاری نکرده اند ۱۱:۲۳ کاهش مصرف سرانه لبنیات به کمتر از نصف ۱۱:۱۹ احتمال پرداخت دینار به زائران اربعین ۱۱:۱۶ نفت ۱۴۰ دلاری در راه است! ۱۱:۰۵ ۱۶ عرضه اولیه در راه بورس ۱۱:۰۰ ماشین‌ ظرفشویی ال جی چند؟ (جدول) ۱۰:۵۸ گرما به اوج می رسد ۱۰:۴۹ صفر شدن تعرفه ۸۰ درصد کالاها میان ایران و اوراسیا ۱۰:۲۹ تولید گوشی های شیائومی در ویتنام آغاز شد ۱۰:۲۲ رد ادعای بی اساس انگلیس درباره توقیف محموله تسلیحاتی به مقصد یمن ۱۰:۲۰ ناسا طرح هایی از اقامتگاه های فضانوردان در ماه را منتشر کرد ۱۰:۱۳ اتباع خارجی چگونه از خدمات بانکی بهره‌مند شوند؟ + جزییات ۱۰:۱۰ نخست وزیر پیشین ژاپن ترور شد + فیلم لحظه تیراندازی ۱۰:۰۴ اصلاح قانون سربازی در چه مرحله ای است؟ ۱۰:۰۰ آپارتمان‌های ۵۰ متری مرکز تهران چند؟ ۰۹:۵۵ ورود سویه های BA۴ و BA۵ کرونا به کشور ۰۹:۲۳ پیراهن سیدجلال بایگانی می شود ۰۹:۲۰ قدیمی ترین بلیت فوتبال ایران + عکس ۰۹:۱۷ کاهش تقاضا، قیمت نفت را به زیر ۱۰۰ دلار می آورد؟ ۰۹:۰۰ قیمت یخچال فریزر از قیمت پراید جلو زد! (جدول) ۰۷:۳۰ ۷ شب اقامت در باکو چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۴:۰۱ ۸ ماده غذایی مضر و خطرناک برای کبد ۰۲:۵۷ بهترین دعای بچه دار شدن از معصومین و آیت الله بهجت ۰۲:۰۵ بهترین راه تشخیص نیش حشرات و درمان سریع آن ۰۱:۱۴ روش انجام زالو درمانی و خواص آن + عوارض و نبایدهای زالو درمانی ۰۱:۰۲ بهترین روش و زمان مناسب جدا کردن اتاق کودک ۰۰:۵۲ چگونه یک آناناس رسیده و آبدار را انتخاب کنیم؟ ۰۰:۲۳ فال ابجد روزانه امروز جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۷ نکات آرایش سن بالا؛ با این رازهای آرایشی ۱۰ سال جوان تر شوید! اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون فیلم ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۰۴ ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اینکه آبی های پایتخت سه شکست تلخ در فینال های جام حذفی با مجیدی و ساپینتو را تجربه کنند، تیم پرستاره فصل 97-1396 استقلال با هدایت وینفرد شفر موفق به کسب هفتمین جام قهرمانی حذفی فوتبال ایران شد.

در دیداری که شش سال پیش همچین روزی و در شهر خرمشهر میان دو تیم استقلال و خونه به خونه بابلی برگزار شد که هدایتش بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات بود.

باوجود اینکه خیلی ها استقلال را از پیش برنده این بازی می دانستند اما بابلی ها نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هرچه که از زمان بازی می گذشتند با اعتماد به نفس بیشتری مقابل تیم پرمهره استقلال تلاش می کردند.

در حالی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می شد، در  سی و پنجمین دقیقه بازی بود که روی ارسال محشر خسرو حیدری، مامه تیام فوق ستاره آن فصل آبی ها دروازه خونه به خونه را باز کرد تا خیال هواداران این تیم تا حدی از بابت پیروزی استقلال راحت شود.

بعد از این گل بود که تیم خونه به خونه با تعویض های هجومی اسکوچیچ، حملات پردامنه ای را روی دروازه رحمتی شکل دادند اما با واکنش های دیدنی کاپیتان استقلال روبرو شدند و موفق به گشودن دروازه استقلال نشدند تا بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان برسد و استقلال بعد از هفت سال به قهرمانی حذفی برسد.

جامی که تبدیل به تنها دستاورد وینفرد شفر در یک فصل و نیم حضورش در استقلال شد.

دیگر خبرها

  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!