Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری امروز در رزمایش الی بیت المقدس که با مشارکت بسیجیان برگزار شد، گفت: حضور جوانان و بسیجیان و مشارکت آنان در امور کشوری رمز موفقیت نظام بوده و این نعمت مایه افتخار است.

وی گفت: فعالیت بسیج تنها به بخش نظامی ختم نشده و مشارکت آنان در تمام عرصه به بدنه نظام و مردم کمک شایانی کرده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: تلاش‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس تا دوران کرونا انکار ناپذیر بوده و کارنامه درخشانی در راستای خدمت به مردم و نظام از خود ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس نیز گفت: برگزاری مانور‌های سراسری برای مقابله با حوادث و ارتقای توانایی نیرو‌های نظامی و امدادی امری ضروری است که باید پیوسته در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: کشور ما جزء مناطق حادثه خیز جهان است و رزمایش الی بیت المقدس یکی از مانور‌های ابتکاری سپاه بوده که در امر توانبخشی نیرو‌های بسیجی و عکس العمل در مواقع بحرانی بسیار موثر است.

 رزمایش الی بیت المقدس با شعار «بسیج پاره تن مردم» از دیروز (پنجشنبه) به مدت ۲ روز با حضور قشر‌های مختلف بسیج در قالب گردان‌های شهید بروجردی و شهید احمدی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری مهاباد بسیج سازندگی سپاه پاسداران رزمایش الی بیت المقدس رزمایش الی بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آزادسازی خرمشهر از اهداف اصلی این عملیات در خلال جنگ ایران و عراق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور