Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان به رفتار دوگانه غربی‌ها در مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: اگر مستکبران به دنبال آزادی هستند پس چطور به مسلمانان اجازه نمی‌دهند در کشورشان با حجاب اسلامی حاضر شوند و تحصیل محجبه‌ها را در مدارس خود ممنوع می‌کنند؟

حجت الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز جمعه ۱۷ تیر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: در هفته‌های گذشته مطلبی را در خطبه های نماز جمعه عنوان کردم که ظاهراً صدای آن در دنیا پیچید و به واسطه یک کلمه ای که بنده اینجا بر زبان آوردند دروغ های زیادی را به من نسبت داده اند البته شیوه مستکبران همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه پیامبران روشنگری و برنامه مستکبران شبهه افکنی است، افزود: در دنیای پیچیده امروز باید هوشیار باشیم که فریب نخوریم، امام سجاد(ع) نیز خطاب به مومنان فرمودند مراقب باشید که طاغوت‌ها و مستکبران شما را فریب ندهند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه دشمنان دلداده دنیا هستند و تمام تلاش آنها فریب دادن مردم است، تاکید کرد: مستکبران برای تحقق اهداف شوم خود از ظاهر زیبا و فریبنده استفاده می کنند تا با ترکیب حق و باطل، مردم را فریب دهند.

برقرار با طرح این پرسش که اگر مستکبران، باطل هستند چرا تعداد زیادی از مردم طرفدار آنها هستند، پاسخ داد: آیا مردم با وجود آنکه می دانند که مستکبران باطل هستند آنها را می پذیرند و یا آنکه اینها باطل را برای مردم حق جلوه می‌دهند، مردم به طور فطری دنبال حق هستند اما مستکبران باطل را حق جلوه می دهند و راست و دروغ را با یکدیگر ترکیب کرده و به خورد مردم می دهند.

وی تاکید کرد: اگر حق و باطل آنچنان که هست خود را نشان می داد زبان مستکبران کوتاه می‌شد، از آنجایی که همه مردم اهل مطالعه نیستند مستکبران در قالب اهداف مقدس، اهداف شوم و حیله‌گری را به کار می‌برند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه دل مستکبران به حال مردم ایران نمی‌سوزد، یادآور شد: تبلیغات مستکبران برای اغفال مردم است تا معنویت، ملیت و سرمایه ملی ما را به یغما ببرند، آنها در قالب "آزادی" دست به شیطنت می زنند و به مردم اینطور القا می کنند که آزاد هستید و می توانید هر طور که بخواهید زندگی کنید.

برقرار با تاکید بر اینکه مومن باید زیرک و هوشیار باشد، تصریح کرد: اگر مستکبران به دنبال آزادی هستند پس چطور به مسلمانان اجازه نمی‌دهند در کشورشان با حجاب اسلامی حاضر شوند و تحصیل محجبه‌ها را در مدارس خود ممنوع می‌کنند، چطور مسلمانان در کشورشان نمی توانند آزاد باشند اما در کشورمان بی‌حجابی باید آزاد باشد.

وی با بیان اینکه مستکبران به دنبال منافع خود هستند،  خاطرنشان کرد: دشمنان در قالب گردشگری در مناطق حساس کشورمان جاسوس‌های قرار دادند تا به وضعیت ایران پی ببرند، اینها می دانند که چه سرمایه بزرگی را از دست داده اند لذا دین را مانع پیشرفت و توسعه می‌دانند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه شعار سلام فرمانده تا آفریقا هم رفته است، خاطرنشان کرد: برخی افراد می خواهند با سخره گرفتن این شعار از عظمت آن بکاهند، دشمن در گذشته در یکی از حیله های خود تمامی شوخی‌های مبتذل را به مردم رشت نسبت می داد تا با این کار مبارزه و قیام مردم غیور  رشت در انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند.

برقرار با بیان اینکه دشمن از هوشیاری و بیداری مردم هراس دارد، بیان کرد: همه انسان هایی که فطرت آنها سالم است مشتاق شعار سلام فرمانده هستند، حکومت طاغوت تا زمانی پای کار است که مردم ناآگاه باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرگان انقلاب اسلامی نماز جمعه حجاب آزادي امام جمعه موقت گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

مدیرکل استاندارد استان تهران، گفت: طلاهای نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسین طاهری اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد