Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهرستان افزود: برای اینکه نتایج یک توافقنامه بین ۲ کشور بر اقتصاد و زندگی مردم نمایان شود حداقل به چند ماه زمان نیاز است و یا اینکه با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و فقط در حوزه گندم و آرد و تا کنون از هدرفت ۳۹۰ هزار میلیارد ریال جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه اقدامات دولت در حوزه اقتصادی مثبت بوده و مردم طی چند ماه آینده اثرات آن را در زندگی و معیشت خود لمس خواهند کرد، از مسوولان خواست نظارت بیشتری بر حوزه مسکن و عقد قراردادهای مستاجران داشته باشند و اجازه ندهند صاحب خانه‌ها بیش از ۲۵ درصد مصوب سران قوا بر اجاره خانه‌ها اضافه کنند زیرا فشار زیادی به این قشر (مستاجران) وارد می‌شود.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: دولت با اقدامات خود وابستگی اقتصاد به توافق هسته‌ای (برجام) را کم کرده و برهمین اساس ما توافقی را امضا خواهیم کرد که برجام ۲ و  سه نداشته باشد و مهمتر از آن ملت ایران نیز از مزایای اقتصادی آن بهره‌مند شود.

خطیب جمعه گنبدکاووس از برگزاری رزمایش مشترک بین ایران، روسیه و چین به همراه چند کشور دیگر در آب‌های سرزمینی حوزه آمریکای لاتین به میزبانی "ونزوئلا" در روزهای آینده خبر داد و گفت: برگزاری چنین رزمایشی در منطقه‌ای که زمانی حیاط خلوت آمریکا بود، نشان از پایان تک قطبی بودن جهان است.

وی با تبریک اعیاد در پیش روی"قربان و غدیر" و فضائل آن از جمله قربانی کردن و اطعام دهی، افزود: افرادی که قربانی می‌کنند و یا در روز عید غدیر اطعام دهی دارند، می‌توانند بخشی از نذورات و اطعام خود را به نهادها و موسساتی که نیازمندان را شناشایی و زیرپوشش دارند مانند کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه تحویل دهند.

حجت الاسلام ترابی همچنین با اشاره به پایان فصل برداشت برخی محصولات کشاورزی در منطقه گنبدکاووس و استان گلستان برلزوم پرداخت زکات و خمس اموال توسط مودیان و مردم تاکید  و اضافه کرد : متاسفانه عمل به این ۲ واجب الهی در جامعه کمرنگ شده که باید آنرا احیا کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران بندر امام اظهار کرد: موضوع آب‌گرفتگی بندر امام نباید به فراموشی سپرده شود و نباید دچار غفلت شویم و بی‌تفاوت از کنار آن بگذریم بلکه باید دغدغه اول همه مسئولان مربوطه همین موضوع باشد و برای رفع معضل آب‌گرفتگی بندر امام چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: هیچ مسأله‌ای نمی‌تواند موضوع دفع آب‌های سطحی و فاضلاب بندر امام را به حاشیه براند. موضوع دفع آب‌های سطحی بندر امام از مهم‌ترین موضوعات این شهر است. همه مسؤولان بدانند این مساله در صدر همه مشکلات است و برای برطرف کردن آن باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم.

خطیب جمعه بندر امام عنوان کرد: نبود بودجه و اینکه زیر ساخت بندر امام مشکل دارد، جواب قانع کننده‌ای برای مردم نیست و نمی‌توان دوباره شاهد تکرار این حوادث تلخ و اسفناک برای مردم بندر امام باشیم.

حجت‌الاسلام عبادی یادآور شد: شورای راهبردی پتروشیمی، مدیریت استانی و شهری از امروز با مشاوران و متخصصان این امر جلسات هم‌اندیشی برگزار کنند و بودجه لازم را در نظر بگیرند و می‌شود آن را به ترتیب اولویت و نقاط بحرانی فازبندی و طرح جامع دفع آب‌های سطحی را اجرا کرد.

امام جمعه بندر امام تصریح کرد: موضوع دیگری که انتظار می‌رود سریع‌تر تعیین تکلیف شود، جبران خسارت مردم متضرر و آسیب دیده از آب‌گرفتگی است چرا که مردم همچنان منتظر پرداخت خسارات ناشی از آبگرفتگی‌های قبلی هستند.

کد خبر 6095785

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • تکریم معلم از واجبات الهی است
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد