Web Analytics Made Easy - Statcounter

طولانی شدن روند انتقال مهاجم برزیلی به پرسپولیس باعث کلافگی طرفداران این تیم شده است.

پرسپولیسی ها از روند جذب مهاجم خارجی تیمشان به هیچ وجه رضایت ندارند.

به گزارش طرفداری، از مدتها قبل خبر توافق نهایی دو باشگاه پرسپولیس و ویزلا در رسانه ها مطرح شد و چند روزی است که باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال پول رضایت نامه این بازیکن به باشگاه مقصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما واقعیت این است که طولانی شدن این روند باعث ناراحتی و کلافگی طرفداران این تیم شده است.

آن ها با انتقاد از درویش و دیگر مدیران پرسپولیس این نقد را مطرح می کنند که چطور تیم های دیگر به راحتی می توانند بازیکن و مربی خارجی جذب کرده و تنها چند روز پس از توافق این مربیان و بازیکنان خارجی به تهران می آیند اما این اتفاق در مورد پرسپولیس رخ نمی دهد.

البته که باشگاه پرسپولیس هم توضیحات خودش را دارد و معتقد است نفراتی که فوری به تهران می آیند یا مبلغ رضایت نامه کمی داشته اند یا اصلا قرارداد نداشته و بازیکن و مربی آزاد بوده اند.

به گونه ای که اگر کاسیانو هم بازیکن آزاد بود، قطعا این روزها در تمرنیات پرسپولیس حضور داشت. اما قرارداد او با باشگاه ویزلا و مبلغ 300 هزار دلاری رضایت نامه که مبلغ سنگینی است و در تحریم ها انتقالش به شکل روتین نشدنی است، باعث طولانی شدن این انتقال شده است.

موضوع زمانی برای باشگاه حادتر می شود که باشگاه ویزلا تاکید کرده تا زمانی که پول رضایت نامه را به صورت کامل دریافت نکند، رضایت نامه این بازیکن را صادر نخواهد کرد و به همین دلیل تمام مسائل دست به دست هم داده تا پروسه انتقال کاسیانو به پرسپولیس و انتقالش به تهران این همه طولانی باشد.

حال باید دید درنهایت این هفته این پول به شکل کامل واریز شده و کاسیانو به تهران خواهد آمد یا نه.

اخبار داغ 

رونمایی بارسلونا از کاغذ رویای دوران کودکی کریستنسن در مورد بازی برای این تیم صحبت های دانشگر درباره شادی بعد از گل با پیراهن استقلال، سوژه جدید ویدیو چک جدایی ادر میلیتائو از پارتنر خود، چند روز پس از به دنیا آمدن دخترشان عزت اللهی: احتمال جدایی اسکوچیچ؟ در جلسه کمیته فنی و مسئولان وزارت ورزش نبودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: طولانی شدن رضایت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صدای ملت

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!