Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرج با بیان اینکه صمت و اصناف استان البرز به فروشندگان لباس‌های نامتعارف تذکر بدهند، گفت: نیروی انتظامی با جدیت قانون را اجرا کند، فرهنگ عفاف و حجاب مستقیم در تحکیم خانواده موثر است و احکام قانونی حجاب باید در همه جا رعایت شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج ،   آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته کرج با تبریک فرارسیدن روز عید قربان روز پیروزی بر شیطان، اظهار داشت: عید قربان نشانه تسلیم و بندگی محض انسان در مقابل خدای بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وظایف و تکالیف در عید قربان بر خواسته‌های نفسانی انسان مقدم شمرده می‌شود، افزود: عید قربانی روزی است که یاد می‌گیریم که برای اعتلای دین و بندگی در مقابل خداوند بزرگ باید از همه چیز خود گذشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به  اینکه مباحث پیرامونی عفاف و حجاب در جامعه در در این روزها جدی شده است، بیان کرد: تاکید بر رعایت و حفظ حجاب قطعاً حکمت است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه یکی از اهداف و انگیزهای پوشش پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، عنوان کرد: حضور بانوان و نقش آفرینی آنها در جامعه  هیچ منعی ندارد و باید حضور بانوان در جامعه به  شکلی باشد که بهانه به دست افراد بیمار ندهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به نخسین وظیفه افراد تبیین فواید حجاب  و عفاف است، ادامه داد: اسلام به دنبال حضور کریمانه زن در جامعه است و نباید به زن به عنوان ملعبه و کالای تجاری و تبلیغات نگاه کرد و این نظر قرآن است.

 حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه برخی داخلی جیره خوار داخلی و خارجی‌ها از اینکه بیان شد که آمریکا برای زنان نا امن است ناراحت شدند، متذکر شد: برخورد پلیس با بانوان در سطح جامعه امریکا چگونه است؟ رفتار آنها با زنان  به گونه‌ای است که کرامت زنان را حفظ نمی‌کنند و استفاده از زنان در غرب تبلیغاتی و ابرازی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان برای تغییر در وضعیت حجاب در جامعه و تغییر باور برنامه تهیه کرده اند، گفت: رضاخان در کشف حجاب در ایران نقش کلیدی داشت و امروز هم این برنامه کشف حجاب در دستور کار دارد و هدف اصلی دشمنان در حال حاضر هویت زدایی است.

وی با بیان اینکه از بین بردن امنیت اجتماعی یکی از آثار سوء حجاب است، گفت: دشمنان به دنبال جبران شکست‌های پی در پی از ایران اسلامی است و جنگ را به این سمت کشاندند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با بیان اینکه صمت و اصناف استان البرز  به فروشگاه‌های که  لباس‌های نامتعارف می‌فروشند تذکر بدهند، ادامه داد: نیروی انتظامی با جدیت قانون را اجرا کند، فرهنگ عفاف و حجاب مستقیم در تحکیم خانواده موثر است و احکام قانونی حجاب باید در همه جا رعایت شود.

وی با اشاره به سفر هیئت‌های خارجی به ایران و ارتباط مستمر دولت با دیگر کشورها ادامه داد: کشور ونزوئلا برای توسعه کشت فراسرزمینی مقدار زیادی زمین در اختیار ایران قرار داد تا ایرانی‌ها در آنجا کشاورزی کنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در گذشته مطرح می‌شد که دولت زبان سخن گفتن با دنیا را بلد نیست، ادامه داد: امروز کسانی که با آمریکا مذاکره می‌کردند اعلام می‌کنند آمریکا مزور و عهد شکن است و اعتمادی با مذاکره با آنها نیست.

حسینی همدانی با بیان اینکه ایران اسلامی اهل تعامل سازنده با دنیا است و هرگز جنگ طلبی نکرده  است، ادامه داد:  ایران به هیچ کشوری هم تجاوز نکرده، اما هرگز زیر بار قدرت‌های متجاور نمی‌رویم و در مورد آمریکا هر جمعه یک سخن بیشتر نداریم و آن هم شعار "مرگ بر آمریکا" است.

وی با اشاره به وضعیت لرزان رژیم صهیونسیتی،  ادامه داد:  با برکناری نخست وزیر این رژیم بحران در سرزمین اشغالی بیشتر از قبل شده و افول جرثومه فساد سرعت گرفته و موجودیت این رژیم به خطر جدی افتاده است.

شاباک به نفوذ به عمق ارتش اسرائیل اعتراف کردرسانه صهیونیستی: احتمالا یک مقام اسرائیلی بایدن را در سفر به عربستان همراهی کندرئیس مرکز امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: نصرالله برتری هوایی اسرائیل را به چالش کشید

امام جمعه کرج با بیان اینکه در کمتر از چهارسال پنجمین انتخابات این رژیم برگزار می شود که این موضوع نشان از به خطر افتادن وضعیت در این رژیم است، ادامه داد:  مرگ اسرائیل حتمی است و با تنفس مصنوعی هم احیا نمی‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه کرج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران