Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در محل مصلای سمنان ضمن تبریک عید قربان و ثواب قربانی کردن در این عید بزرگ و روز عرفه بیان کرد: نداشتن اعتماد به دشمنان برخواسته از حربه ها و کودتاهای آنان در سال های پس از انقلاب است و در مذاکرات اخیر، ایران برای خنثی کردن حربه های دشمنان به دنبال حذف تحریمها و راستی آزمایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطیعی ابرازداشت: بصیرت و آگاهی مردم مانع پیروزی دشمنان و شکست تفرقه پراکنی ها است. 

وی اضافه کرد: حضور به موقع مردم، مسئولان و سپاه پاسداران در زلزله هرمزگان با تهیه ۴٠٠ کانکس قابل تقدیر است. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان یادآورشد: دولت در راستای توسعه نظام جمهوری تا پایان سال امکان دسترسی تمامی روستاهای بیش از بیست خانوار به اینترنت را فراهم می کند. 

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: فعالیت های توسعه ای نیازمند پیوست فرهنگی با ارائه آموزش و مهارت استفاده از فضای مجازی است همچنین اشتغالزایی و فعالیت اقتصادی در حوزه گردشگری و بومگردی نیز نیازمند پیوست فرهنگی می باشد.

مطیعی تاکید کرد : ترویج حجاب و عفاف به عنوان ضروری ترین امر دینی نیازمند عزم همگانی‌ و ملی است. حجاب یکی از ضروریات دینی و مساله سیاسی است و به عنوان وظیفه همگانی‌ از فرد، خانواده و جامعه با انجام فعالیت فرهنگی گام بردارند. 

وی با اشاره به برخورد بازدارنده در خصوص بی حجابی افزود: فرهنگ حجاب در سه مرحله نهادینه سازی فرهنگ حجاب با توجه به نقش خانواده و آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و نگهداری و پاسداری از باور عفاف و حجاب است. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ٢١ تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد ادامه داد: تبلیغ، ترویج و حفظ حجاب وظیفه همگانی‌ است و استان سمنان با برپایی قرارگاه عفاف و حجاب در این مسیر گام برداشته است. /

برچسب‌ها برجام سمنان مرتضی مطیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام سمنان مرتضی مطیعی برجام سمنان مرتضی مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه معلمین در تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش اول را دارند، گفت: اولین نقش در تربیت را مربیان دارند و این قشر شریف‌ترین افراد جامعه هستند که به سبب رسالت انبیا را دارند.
 
وی ادامه داد: اگر نظام آموزش و پرورش در ایران بر همین مبنا از دو واژه «تربیت و تعلیم» استوار می‌شد، همانگونه که در کشورهای عربی اول تربیت و تعلیم است، بسیار اثرات بهتری را داشت و لذا در جامعه قدر و منزلت معلم باید رفیع باشد.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ۱۴ هزار شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم که این افتخار جامعه کارگری است، گفت: این شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه کارگری ما هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردمی است متوجه این شغل است که نقشی بی بدیل در اقتصاد دارند که می‌توانند با تلاش سطح تولید را بالا ببرند یا کاهش دهند.
 
وی اظهار کرد: کارگران ما امروز کم توقع‌ترین اقشار در جامعه هستند و پایین‌ترین حقوق دستمزدها برای آنها است، اما سوال اینجاست که چرا باید این گونه باشد که سخت‌ترین کارها را انجام دهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به روز خلیج فارس، ابراز کرد: قرار دادن نام روز خلیج فارس ناظر بر این است که در جامعه ما فرهنگ استکبار ستیزی در جای جای میهن اسلامی جایگاه بالا دارد.
 
وی اظهار کرد: خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ما یک نقش و سهم بی‌بدیل دارد و خلیج در قبل از اسلام و میلاد مسیح نیز در منابع اسلامی خلیج فارس بوده و دریای پارس نام نهاده است و این نام نیز خواهد ماند.
 
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه در هیچ جای از اسناد تاریخی نامی به جز خلیج فارس وجود ندارد، گفت: مگر می‌شود با یک تاریخ جنگید و نام اماکن مختلف که به رسمیت شناخته‌ شده‌اند را تغییر داد، بنابراین باید مراقبت کنیم و وظیفه ما است که در مقابل تحریف تاریخ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود