Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه معیشت مردم با جراحی اقتصادی قطعا بهتر می‌شود، گفت: دولت خلق پول را مدیریت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، حجت‌الاسلام و المسلمین علی احتشام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان، با بیان اینکه در 100 کیلومتری آمریکا تا چند روز آینده ایران، روسیه و چین رزمایش برگزار می‌کنند و این موضوع نشانه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به ایام پربرکت حج و انجام اعمال حج توسط حجاج افزود: فردا جمعیت‌های بی‌کران در کشور دعای عرفه را قرائت می‌کنند و جوانان نوجوانان قرائت دعای عرفه خواهند داشت؛ بصیرت ایجاب می‌کند تنها به نماز و روزه اکتفا نکنیم و مواظب باشیم.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه جوانان و نوجوانانی که خالصانه سرود سلام فرمانده را خواندند دعای عرفه را فردا زمزمه می‌کنند، ابراز داشت: قربانی منحصر در ذبح گوسفند نیست اما یکی از برترین ذبح‌ها بر اساس آیات قرآن کریم همین ذبح است.

وی ضمن اشاره به جنایات داعش در کشور عراق گفت: این همه جنایات در دنیا رخ می‌دهد و زخمی شدن برخی افراد توسط سگ‌های ولگرد برای برخی افراد اهمیتی ندارد اما زمانی که وقت قربانی می‌رسد برخی افراد در این زمینه موضع می‌گیرند و باید قوه قضائیه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب با این بداخلاقی‌ها برخورد قانونی داشته باشند.

احتشام ضمن انتقاد از کوتاهی دستگاه‌های متولی در حوزه‌ فرهنگی تصریح کرد: در صدا و سیما چند فیلم برای حجاب ساخته شده است؟ وقتی در برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون برخی افراد شرکت می‌کنند که در فضای مجازی تصاویر مناسبی ندارد این موضوع باعث می‌شود تا جوانان و نوجوانان الگوی مناسبی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه با ساماندهی معیشت قطعا تا پایان سال وضعیت بسیار بهتر می‌شود، تاکید کرد: دولت خلق پول را کنترل و بدهی‌های دولت قبل را تسویه کرد و لازم است اقدامات دولت در این زمینه برای‌ مردم تبیین کنند و با وجود آنکه مصرف برق بسیار بیشتر از سال گذشته بود اما خاموشی‌ها به حداقل کاهش پیدا کرده است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه ایران بدون برجام روزانه یک میلیون و نیم بشکه نفت می‌فروشد، افزود: اقتصاد ما به جایی می‌رود که بر اساس نظرسنجی‌ها باید به اقتصاد امیدوار بود و این موضوع روز به روز نمود پیدا می‌کند در حالی تا پنج سال آینده دولت باید ماهانه 13هزار میلیارد تومان سود بدهی پول‌های خلق شده دولت قبلی را بپردازد.

مسؤولان اردستان تحقق مطالبات جوانان را سرعت ببخشند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع اردستان با اشاره به روزعرفه اظهار داشت: کوفیان منتظر امام بودند اما با تهدید یزیدیان امام را تنها گذاشتند بنابراین مردم مواظب تهدید یزیدیان زمان باشید که متاسفانه همه موارد را به دین ربط می‌دهند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب به آن اذعان داشتند اگر به آن پرداخته شده بود الان مشکلات اینچنینی نداشتیم و امروز دشمنان به دنبال ولنگاری و بی‌حجابی هستند تا پایه‌های دین را متزلزل کنند و هدفشان بی‌حجابی است تا روابط ناسالم را ترویج کنند و دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال این موارد است.

امام جمعه موقت اردستان گفت: با گرفتن و زد و بند حجاب درست نمی‌شود و بنابراین باید موضوع فرهنگسازی بشود اما آن‌هایی که از بی‌حجابی حمایت می‌کنند و کسی که با بهاییت نشست و برخواست دارد، باید برخورد شود.

حجت‌الاسلام صابری ضمن اشاره به صدور پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت‌الاحرام بیان کرد: رهبر انقلاب در پیام خود به حجاج اعلام کردند استکبار تضعیف شده و همه اینها به جهت اتحاد کشورها هستند که محور آنها جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: جوانان شهرستان اردستانی مطالباتی دارند که یکی از آن‌ها تکمیل استخر شنا است که با پیگیری نماینده و فرماندار در حال تکمیل است که از آن‌ها می خواهیم کار را سرعت ببخشند.

وی افزود: اردستان ظرفیت خوبی دارد که شاهد موفق بودن تیم‌های ورزشی در استان هستیم و دیگر ظرفیت‌های آن اصحاب رسانه هستند که می‌توانند موارد را به سمع مردم برسانند و تقوا داشته باشند تا هر موضوعی را هم بازتاب ندهند و امانت‌دار باشند و خبر را ناقص به مردم نرسانند.

حجاب اسلامی موجب افتخار و مباهات است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای قیام مردم مشهد در دفاع از حجاب و عفاف اظهار داشت: مردم متدین و متعهد ایران اسلامی عموماً و خصوصاً مردم بزرگوار مشهد مقدس در دفاع از دین و اعتقادات، حیا و حجاب، مصمم هستند که تحت هر شرایطی ان را حفظ کنند ولو اینکه در این راه کشته شوند.

وی افزود: که اعتقاد به حجاب از مسلمات دینی ماست و آنچه که مایه ارزش و افتخار و مباهات است همین حفظ حجاب اسلامی است و حضرت امام راحل می‌فرمود که ما با ترقی زنان مخالف نیستیم ما با فحشا و فساد و کارهای غلطی که انجام می‌شود مخالفیم اینکه به زن‌ها اجازه داده شود که بزک کرده در خیابان حضور پیدا کنند این احترام و تجلیل و تکریم شخصیت زن نیست که دقیقاً این حرکت توهین به مقام والای زنان است.

امام جمعه بادرود ابراز داشت: دشمنان ما برای زدودن حجاب برنامه‌ریزی کرده و علی‌الدوام تحت عنوان دفاع و حمایت از حقوق زنان از بی‌حجابی و آزادی زنان سخن می‌گویند؛ دشمنان ما هدفشان خدمت به زن نیست در حالی که هدف آن‌ها بدون تردید نابود کردن عفت و عصمت زنان و دختران ماست و می‌خواهند آن‌ها به این وسیله به اهداف شومشان برسند.

وی رعایت حجاب را یک یک واجب دینی عنوان کرد و گفت: بانوان و جامعه دینی ما باید احساس مسئولیت کنند و عزیزان خود را توجیه کنند و حجاب یک امر ضروری دینی اسلامی و شرعی است که باید آن را حفظ کرد.

نقش اصناف و بازاریان در جراحی اقتصادی کلیدی است / هیچ برنامه‌ای برای تغییر نرخ بنزین مطرح نیستفرمانده سپاه امام رضا(ع): پشت صحنه شبکه فساد کالای اساسی به برکت جراحی اقتصادی دولت کشف شدنماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی: زیرساخت‌های اقتصادی ضرورت جراحی اقتصادی را دوچندان کرد

قاسمی گفت: در ارتباط با ورزش بانوان و خواهران دینی ما در منطقه بادرود نیازمند مکان مسقف مخصوص ورزش بانوان هستیم لذا ایجاد یک بستر مناسب برای ورزش و تفریح بانوان یک نیاز ضروری است و نبود این مکان باعث شده تا گاهی شاهد برنامه‌هایی باشیم که با اعتراض عمومی همراه است بنابراین از مدیریت تربیت بدنی استان اصفهان و شهرستان نطنز و منطقه می‌خواهیم که جهت ورزش بانوان فکری اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رکود اقتصادی ستاد نماز جمعه اقتصاد مقاومتی رکود اقتصادی ستاد نماز جمعه اقتصاد مقاومتی امام جمعه موقت جراحی اقتصادی امام جمعه حجت الاسلام برخی افراد بی حجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران از مهمترین مطالبات امور را مبارزه به فساد یاد کرد و گفت: باید با فساد در هر شکل و جایی مبارزه شود و بساط این منکر در تمام ادارات جمع شود زیرا بسیاری از مشکلات مملکت ناشی از تشکیل باندهای فساد و اشخاص فاسد است لازم است دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه کند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۷ اردیبهشت در نماز جمعه ساری، با دعوت به تقوای الهی، اظهار کرد: با تقوای الهی می‌توانیم از یاران واقعی امام زمان (عج) باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ هزار شهید، ۱۱۲ هزار جانباز و آزاده و چندین برابر این میزان ارتش جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: ارتش که متعلق به طاغوت بود بعد از جمهوری اسلامی به انقلاب پیوست و تاکنون در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کند.

خطیب نماز جمعه ساری به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: خلیج فارس متعلق به ایران اسلامی است و دشمنان درصدد تغییر نام و هویت این منطقه هستند که قطعا به جایی نمی‌رسند.

آیت الله لائینی از مهمترین مطالبات امور را مبارزه به فساد یاد کرد و ادامه داد: باید با فساد در هر شکل و جایی مبارزه شود و بساط این منکر در تمام ادارات جمع شود زیرا بسیاری از مشکلات مملکت ناشی از تشکیل باندهای فساد و اشخاص فاسد است.

وی با توصیه بر اینکه مسئولان و آحاد مردم باید مواظب باشند که آلوده به فساد نشوند تا با این منکر مبارزه کنند، تصریح کرد: اهل فساد ابتدا افراد پیرامون خود را به حاشیه می‌برند تا اهداف خود را اجرا کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر از گاهی گزارشی مبنی بر فساد از مسئولان مربوطه می‌خواهیم، گفت: در این دولت باید مبارزه با فساد به طور جدی انجام شود تا کارنامه خوبی ارائه کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت روز جهانی کارو کارگر، بیان کرد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم است برای تحقق این شعار باید کارگران مورد توجه قرار گیرند.

این مسئول ادامه داد: از همه کارگران به طور عام، کشاورزان، زنان و مردانی که برای معیشت، اقتصاد، رفاه و خدمت به خلق کار جهادی می‌کنند قدردان هستیم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری که  روز معلم نامگذاری شد، گفت: از جامعه فرهنگیان و معلمان قدردانیم که تربیت کنندگان سرمایه‌های واقعی جامعه هستند.

وی با تذکر به آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، افزود: کرسی معلمی باید از شایستگی‌های خاصی باید برخوردار باشد و هرکسی صلاحیت نشستن بر این جایگاه را ندارد زیرا فرزندان و نسل آینده در اختیار معلمان قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی، اظهار کرد: جای دارد از شهید سلیمانی که در سنگر نماز جمعه، خطابه و نمایندگی ولی فقیه سالیان سال معلمی کردند یاد کنیم که در حوزه فرهنگ و دین تلاش چشمگیری داشتند.

آیت‌الله محمدی لائینی به روز ملی ورزش زورخانه‌ای و باستانی اشاره کرد و گفت: ورزش یک سرمایه است که منش پهلوانی را در جامعه ترویج می‌کند.

وی با اعلام اینکه بعد از نماز عصر امروز راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود تا با این اقدام جنایاتی که در غزه انجام می‌گیرد را محکوم کنیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که ظالم به ظلمش ادامه می‌دهد باید از مظلوم حمایت کنیم. در همین راستا عملیات «وعده صادق» با افتخار انجام شد که دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مبهوت کرد.

لائینی افزود: ملت ایران مصمم‌تر از گذشته هستند تا اسرائیل غاصب را از روی زمین بردارند و قدس شریف را آزاد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد