Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در جمع نمازگزاران بوشهری افزود: امروز دشمن با توطئه های مختلف در صدد از بین بردن این عزت و معنویت جهان اسلام است.

وی تاکیدکرد: در این شرایط که دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی است کشورهای مسلمان باید با هوشیاری معنویت و اتحاد خود را با انس با خدا، دعا، حضور در مساجد و برنامه های دینی، مراعات تقوا در رفتار و خدمت کردن به همدیگر حفظ کنند و موجب اقتدار هر چه بیشتر جهان اسلام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری اضافه کرد: ضعیف شدن جهان غرب با روحیه استکباری خود در منظومه جهان اسلام نوید بخش نابودی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل است.

وی ادامه داد: هیچگاه نباید از مکر و حیله دشمن غافل شد چون دشمن لحظه به لحظه در طراحی و اجرای توطئه جدید علیه جهان اسلام است و در این راستا هوشیاری در عرصه شناسایی توطئه های دشمن و احصا و برخورد با آنها ضروری است.

امام جمعه بوشهر گفت: باید تلاش کرد با توکل برخدا، امید و اعتماد به نفس که موجب اقتدار جهان اسلام است را افزایش داد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز عرفه و عید قربان افزود: روز عرفه روز انس با خد ا، ارتقا سطح معرفت و خدا محوری در زندگی است و عید قربان به معنی خدا خواهی و خدا سالاری است و تمام آرزوها و خواسته ها در راه خدا باید قربانی شود.

صفایی بوشهر تاکید کرد: خدایی بودن موجب اقتدار و آرامش انسان می‌شود.

مسئولان مشکل تامین آب استان را برطرف کنند

وی با اشاره به مشکل کمبود آب در استان بوشهر گفت: مسئولان در سال ۹۲ کار تنظیم سند آب این استان آغاز اما  به سرانجام نرسید و امروز مردم از کمبود آب آشامیدنی نگران و در عذاب هستند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: امروز ۹۰ درصدآب استان بوشهر از خارج این استان تامین می شود که این برای استان مضر است.

صفایی بوشهری با تقدیر از مصوبه های هیات دولت در سفر استانی به استان بوشهر افزود: مصوبه های خوبی در سفر استانی دولت به استان بوشهر به تصویب رسید که باید روند اجرای این مصوبه ها با سرعت پیگیری شود.

امام جمعه بوشهر مساله راه آهن، آب و اشتغال جوانان را از مهمترین مصوبه های سفر هیات دولت به استان بوشهر بوده که باید پیگیری شوند.

صفایی بوشهری گفت: بیکاری جوانان از دیگر مشکلات استان بوشهر است و انتظار می رود مسئولان به گونه ای برنامه ریزی کنند که این مشکل برطرف شود چون در صورت وجود بیکاری امکان ازدواج و رفع مشکلات خانوادگی فراهم نمی شود.

وی تاکید کرد: مسئولان در بخش برطرف کردن مشکلات بهداشت و درمان استان تلاش قابل توجهی دارند اما همچنان نیازمند تامین اعتبار بخش دولتی، خصوصی و مشارکت خیران هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در استان گفت: مردم نسبت به رعایت دستورالعملهای بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید کرد.


 

برچسب‌ها بوشهر وحدت اسلامی امام جمعه بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وحدت اسلامی امام جمعه بوشهر بوشهر وحدت اسلامی امام جمعه بوشهر امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری صفایی بوشهر استان بوشهر جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، گفت: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته کار و کارگر و نشست صمیمی کارگران با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت بوده که به احتساب خانواده‌های آنان حدود نیمی از جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل داده است.


وی با بیان اینکه زندگی مردم با تولیدات کارگران عجین است افزود: ارمغان تولید برای کشور ثروت است وثروت نیز رفاه به بار می‌آورد بنابراین توجه به رفاه، آسایش و آرامش جامعه کارگری لازم و ضروری است.


امام‌جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: دورنگری در آثار علامه شهیدمطهری در تاریخ مشهود است چرا که شهیدمطهری از عالمان برجسته تاریخ ایران و اسلام شناسی زبده‌ای بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.


به گفته فلاحتی اگر کسی یک دوره آثار شهیدمطهری را مطالعه کندمی‌تواند اسلام شناس شده و توانایی پاسخگویی به شبهات روز را بدست بیاورد
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: بدخواهان درصدد بودند تا به خاطر جرایم گروهک‌ها مرز‌های ایران و پاکستان ملتهب باشد لذا عمده هدف سفر رئیس جمهور ایران رفع این التهابات ۲ کشور بوده که تفاهم نامه‌هایی دراین زمینه صورت گرفت.


امام‌جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، افزود: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد، لذا به زودی شاهد شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در جغرافیای تاریخ اسلام خواهیم بود

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت