Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا صالحی امیری که هفته گذشته به همراه حمید سجادی در جلسه‌ای با توماس باخ (رئیس کمیته بین المللی الپیک) در لوزان سوئیس شرکت کرده بود در خصوص حضور ورزشکاران کشورمان در بازی‌های کشور‌های اسلامی و تعلیق فدراسیون جودو صحبت‌هایی انجام داد.

صالحی‌امیری درباره مشکلاتی که برای جودو به وجود آمده و باعث تعلیق این رشته شد گفت: یکی از محور‌های اصلی گفت و گوی ما در دیدار با توماس باخ درباره جودو بود که تعلیق ظالمانه‌ای برای این رشته به وجود آمده و ادامه آن ضرورتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان فدراسیون جودو بسیار فعال است و حتی به بازی‌های کشور‌های اسلامی هم اعزام خواهد شد. تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین که به احتمال زیاد سال آینده برگزار می‌شود شرکت کند. اگر تعلیق برداشته شود قطعا جودوی ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس روی سکو خواهد رفت. باخ گفته در رای دادگاه نمی‌تواند نظری بدهد، اما توصیه خواهد کرد تا جودوی ایران از تعلیق خارج شود. فدراسیون جهانی گفته است حضور جودو در بازی‌های اسلامی بدون مانع است.

بیشتر بخوانید

ترکیب نهایی کاروان اعزامی مشخص شد

بازی‌های کشور‌های اسلامی از ۱۷ تا ۲۸ مرداد به میزبانی ترکیه و در شهر قونیه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کمیته ملی المپیک فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

تیم پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درحالیکه بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

اما یکی از اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی‌ها در این بازی خراب شدن ضربه پنالتی وحید امیری بود که منجر به حذف سرخ‌ها شد.

اکنون کاپیتان پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک