Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:41:17 GMT

احساس غرور کردم، وقتی کل نوکمپ نامم را فریاد زد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۲۹۴

احساس غرور کردم، وقتی کل نوکمپ نامم را فریاد زد

به گزارش "ورزش سه"، لوک دی یونگ، مهاجم 31 ساله و هلندی فصل گذشته را به صورت قرضی در بارسلونا سپری کرده و در 29 بازی 7 گل به ثمر رساند تا به این باشگاه کمک کند تا پس از شروعی ضعیف، به مقام دوم لالیگا برسند. لوک دی یونگ که با پایان قراردادش چاره ای جز بازگشت به سویا نداشت، دوران حضور خود در بارسلونا را شیرین و خاطره انگیز توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوک دی یونگ گفت: "من بازیکن بارسلونا بودم و برای یک لحظه کل استادیوم نوکمپ کامل نام من را فریاد زد. من با سویا قهرمان لیگ اروپا شدم و با زدن دو گل، تکلیف فینال را روشن کردم. پس بله، می توانم با احساس غرور به گذشته نگاه کنم. 

البته نیم فصل اول من بارسلونا سخت بود و در کل شرایط در باشگاه دشوار پیش می رفت و این اوضاع برای من نیز آسان نبود. اما من انتخاب کردم که بمانم و فقط به مبارزه کردن ادامه دهم تا سال خوبی را در بارسلونا رقم بزنم و فکر می کنم این اتفاق به خوبی رخ داد. 

وقتی هر گاه در نیم فصل دوم شروع به گرم کردن می کردم، هواداران شروع به فریاد زدن نام من می کردند و مو به تنم سیخ می شد. البته ابتدا توسط بسیاری از هواداران دست کم گرفته شدم و فکر می کنم خودم را مجبور کردم که سخت تلاش کنم. من هرگز شکایت نکرده و همیشه سخت کار می کردم تا خودم را نشان دهم.

البته به نظر من رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا برنامه بسیار خوبی داشت و من خودم را چند بار در ترکیب تیم ملی هلند زیر نظر او نشان داده بودم. به دلیل مصدومیت های فراوان، فقط من و ممفیس دیپای به عنوان دو مهاجم باقی تیم مانده بودیم. من بازیکنی نبودم که هواداران بارسلونا به دیدنم عادت داشته باشند و در واقع گزینه جانشین بودم، خوشبختانه در نیم فصل دوم شرایط خوب پیش رفت."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان

فقط برای سرگرمی

مقایسه عملکرد تیم زنان و مردان بارسلونا در سال های اخیر لیگ قهرمانان هواداران بارسلونا مرحله به مرحله این فصل لیگ قهرمانان به جا مانده از دیشب به جا مانده از دیشب لالیگا از گذشته تاکنون

سوال های دو گزینه ای با الساندرو دل پیرو:

جام جهانی یا لیگ قهرمانان؟ جام جهانی

دربی دلاموله یا دربی ایتالیا؟ دربی دلا موله

دینو زوف یا جیجی بوفون؟ جیجی

کاناوارو یا نستا؟ می تونم از هر دوشون دور باشم؟

 فرانسوی باشی یا اینتری؟ فرانسه تو یا توتی؟ من!  بیرون رفتن با میکا ریچاردز یا موندن تو خونه و صحبت فوتبالی با تیری آنری؟ تو منو تو دردسر انداختی، دردسر بزرگ، این یکی رو جواب نمی دم

سرگرم نشدید؟ سرگرم نشدید؟ این همون چیزی نیست که به خاطرش اینجایید؟

چرا دو تا کلوپ اینجاست؟

 

 

اگه خود مسی رو دیده بود، چیکار می کرد؟

 

 

کمی تیکی تاکا ببینیم:

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!