Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@22:02:59 GMT

شانس کم استقلال برای جذب محمد نادری!

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۲۹۹

مدافع چپ مورد نظر استقلال از اروپا پیشنهاد دارد و این موضوعی است که آبی ها را برای جذب او دچار مشکل کرده است.

استقلال شانس کمی برای جذب محمد نادری دارد.

به گزارش طرفداری، محمد نادری بازیکنی است که استقلالی ها امیدوار هستند بتوانند او را جذب کنند تا جعفر سلمانی در پست وینگر چپ به میدان برود.

با این حال نادری تمایل دارد فوتبالش را در اروپا پیگیری کند و شنیده می شود او از یک تیم اروپایی هم پیشنهاد دارد و احتمال اینکه به استقلال برگردد بسیار کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط استقلال شانس کمی برای جذب نادری دارد مگراینکه در روزهای آینده اتفاق خاصی رخ بدهد.

 

اخبار داغ 

رونمایی بارسلونا از کاغذ رویای دوران کودکی کریستنسن در مورد بازی برای این تیم صحبت های دانشگر درباره شادی بعد از گل با پیراهن استقلال، سوژه جدید ویدیو چک جدایی ادر میلیتائو از پارتنر خود، چند روز پس از به دنیا آمدن دخترشان عزت اللهی: احتمال جدایی اسکوچیچ؟ در جلسه کمیته فنی و مسئولان وزارت ورزش نبودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی