Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و عملکرد او در فصل 2021-2022 را حیرت انگیز دانست.

AFC نوشت: فصلی که گذشت، فصلی پر از هیجان بود، فصلی پر از پیشرفت، جام و عملکردهای فردی برای بازیکنان آسیا در فوتبال اروپا. بازیکنان آسیایی در فصل 2021-2022 توانستند عملکرد خوب در اروپا را ادامه دهند و نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به بررسی 6 بازیکن آسیایی شاغل در اروپا پرداخت و عملکرد آنان را فوق‌العاده دانست. در این گزارش از چندین لژیونر کشورمان تنها مهدی طارمی حضور دارد و اثری از آزمون، صیادمنش یا ستاره دیگر ایرانی نیست.

به نوشته AFC، مهدی طارمی در فصل 2019-2020 آقای گل لیگ پرتغال با گلزنی در ریوآوه شد و همان سال به پورتو رسید. در اولین فصلش در باشگاه پورتو توانست 23 گل در تمامی مسابقات به ثمر رساند که معروف‌ترین آن ، گل قیچی برگردان زیبا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی بود.

طارمی  که تا سن 22 سالگی در دسته دوم فوتبال ایران بازی می‌کرد توانست ثابت کند که شک‌ها و تردید نسبت به او اشتباه بوده. او در فصل 2021-2022 نیز عملکرد خوب خود در پورتو را تکرار کرد تا به همه ثابت کند.

طارمی در حضور داروین نونز، بازیکن بنفیکا که به لیورپول پیوست، نتوانست آقای گل لیگ پرتغال شناخته شود ولی ستاره ایرانی در یک فصل اروپا توانست 20 گل و 13 پاس گل بدهد و علی‌رغم عملکرد ناامید کننده پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، یک آمار خوب به ثبت رساند.

طارمی یک رکورد دیگر در انتها به ثبت رساند و جام قهرمانی پرتغال را بالای سر گرفت. او برای اولین بار پس از قهرمانی با پرسپولیس در فصل 2016-2017 به مقام قهرمانی رسید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به بررسی 5 بازیکن دیگر آسیایی پرداخت که نام آن را در زیر مشاهده کنید:

سون هئونگ مین – کره جنوبی – تاتنهام

دایچی کامادا – ژاپن – اینتراخت فرانکفورت

آیدین هروستیچ – استرالیا – اینتراخت فرانکفورت

کیوگو فوروهاشی – ژاپن – سلتیک

الدور شومودوروف – ازبکستان – آ.اس رم

کد خبر 689137 منبع: فارس برچسب‌ها مهدی طارمی خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی خبر مهم مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏