Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام عین‌اللهی روز جمعه در جریان سفر به کامیاران اظهار کرد: تقویت بیمه ها از مطالبات اصلی رییس‌جمهور است و در همین راستا به سازمان بودجه دستور اختصاص 8 هزار میلیارد تومان بودجه  به بیمه ها را داد.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبارات به مرور افزایش پیدا می کند در تلاشیم با بهره گیری از تمام ظرفیتی ها و بالا بردن سطح سطح پوشش بیمه ای سهم پرداختی بیماران به حداقل ممکن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه فرانشیز بیماران نسبت به سال قبل افزایشی نداشته است، گفت: این طرح طی یکی دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.

به گفته وی، تقویت ساختار بیمه های همگانی برای حمایت بیشتر از بیماران یکی از برنامه‌های اصلی دولت در حوزه سلامت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در گام نخست ۶ میلیون نفر از اقشار سه دهک اول که کمتر برخوردارند زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه حمایت از داروهای پرمصرف قدمی بعدی وزرات بهداشت بود، اضافه کرد: د ر جلسه روز گذشته هیات دولت دستور تقویت سازمانهای بیمه‌گر برای حمایت از بیماران صادر شد.

عین‌اللهی در مورد بیمارستان سینا کامیاران هم اضافه کرد:  این بیمارستان وضعیت استانداردی ندارد و باید مداخله جدی برای آن انجام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای اختصاص بودجه برای اجرا و اتمام این پروژه بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم کامیاران با اجرا و بهره برداری از این پروژه  حل نمی شود، اضافه کرد: طرح جامع بیمارستان باید در حومه شهر با پیگیری شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان هفته آینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقای سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقا سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربال گری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و..... بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

کد خبر 6089738

دیگر خبرها

  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران