Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:12:39 GMT

مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اجرایی شود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۴۱۸

مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اجرایی شود

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طرح‌های بسیار مهمی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مصوب شد؛ با تلاش مسئولان مصوبات اجرایی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و گرامیداشت روز عرفه به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام اشاره کرد و گفت: ایشان وحدت و معنویت را دو اکسیر زندگی بخش عنوان کردند که موجب عزت اسلامی و اقتدار ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان کوشش بسیاری برای تضعیف وحدت و معنویت در میان ملت ما به کار گرفته‌اند، اما جامعه اسلامی باید هوشیار بوده و معنویت خود را که همان انس با خدا، حضور در مساجد و برنامه‌های دینی است از دست ندهند و در رفتار خود مراعات تقوا کنند، زیرا وحدت و معنویت دو عامل مهم در عزت آفرینی جهان اسلام است.

خطیب نماز جمعه بوشهر عنوان کرد: جهان غرب با روحیه استکباری خود در جهان اسلام روز به روز ضعیف‌تر می‌شود که نوید این را دارد نابودی استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونسیم نزدیک است؛ با این همه حتی لحظه‌ای نباید از کید و نیرنگ دشمن غافل شد، زیرا لحظه به لحظه در حال توطئه علیه جهان اسلام است.

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار کرد: باید تلاش کنیم با توکل بر خدا و امید و اعتماد به نفس که حیات جامعه وابسته به آن است موجب اقتدار ایران در همه عرصه‌ها شویم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها کمبود آب در استان را یکی از مشکلات مهم عنوان کرد و گفت: در سال ۱۳۹۲ سند آب شرب استان تنظیم شد و مسئولان نیز همه تلاش خود را کردند، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هم اکنون مردم استان از کمبود آب در عذاب هستند، گفت: مسئولان همت کنند و مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در زمینه تامین راه‌آهن، اشتغال و آب استان بوشهر  را پیگیری کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به مسئولان استان‌های همجوار هم تذکر داد: قانون را رعایت کنند و برای مردم استان بوشهر ایجاد مشکل نکرده و به هر شکل ممکن آب شرب را تامین کنند.

وی بیان کرد: بهداشت و وضعیت کرونا در استان موضوع دیگری است که باید به آن توجه کرد، مردم هم مراقب باشند نکات بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: مدت‌ها بود در بوشهر فوتی کرونا و ازدیاد مراجعه کننده مبتلا به کرونا را نداشتیم، اما اکنون آمارها رو به افزایش است، پس شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنید.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه به اشتغال در استان باید توجه بیشتری شود، افزود: مسئولان باید در شرایط کنونی این حجم از بیکاری را به اشتغال پایدار برسانند، زیرا اگر اشتغال نباشد ازدواج و رفع مشکلات خانوادگی را هم نباید انتظار داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله صفایی بوشهری استان بوشهر جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود